Mnozí z vás se vyžívají v tuningových úpravách automobilů a takový upravený Huracán zaujme snad každého. A právě jeden takový tady dnes máme.
Jeho přepracování zajistila mnichovská firma Print Tech, jenž použila komplexní "tělový zábal". Jak to dopadlo, vidíte v přiložené fotogalerii, vůz má celou karoserii proměněnou do podoby italské trikolóry a výsledný efekt se vážně povedl, nebo jste snad opačného názoru?
Tato trikolórová úprava byla provedena pomocí tiskárny a Print Tech musel sundat většinu panelů karoserie, každý samostatně polepit a znovu nasadit. K dispozici jsou tři barevné fólie používané a tahle kompletní sada stojí deset tisíc eur.
Kromě nového vzhledu se do italské vlajky oblečený Huracán dočkal i sportovnějšího výfukového systému Akrapovič. Ten je mnohem lehčí a zároveň přidává dvacet koní navíc přítomnému motoru V10 o objemu 5,2-litru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.