Německý úpravce Noelle Motors není tak známý mezi fanoušky jako například G-Power nebo Hamann. A proto se snaží vstoupit do povědomí i s právě upraveným BMW M6 Cabrio, které sice nenabídne vizuální vylepšení, ale spíše motorové.
Upravené BMW M6 Cabrio je „oblečeno“ do zářivě bílého laku Frozen Brilliant a dalším, zároveň posledním, rozpoznávacím znakem jsou matně černá litá kola. I když na první pohled se modifikovaná M6 Cabrio moc neliší od standardní podoby, není tomu tak v motorovém prostoru.
Pod kapotou BMW M6 Cabrio se vyjímá 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 575 koní a točivém momentu 680 Nm, což však nestačilo německému úpravci a dodal mnichovskému modelu výkonnostní balíček Stage 3. Co obsahuje? Především přemapovanou řídicí jednotku a nové výfukové svody s vysoce průtokovým sportovním katalyzátorem. Díky těmto úpravám disponuje osmiválec výkonem 766 koní a točivým momentem 881 Nm. Slušné hodnoty, že?
Bohužel Noelle Motors neprozradil, za jakou dobu upravená M6 Cabrio zrychlí na stovku, ale součástí výše zmíněného balíčku je také odstranění omezovače rychlosti. To znamená, že M6 Cabrio po modifikaci disponuje nejvyšší možnou rychlostí 345 km/h. Navíc potenciální zákazníci si mohou přikoupit také nerezový sportovní výfukový systém či vinuté pružiny. Noelle Motors nabízí klientele i velký výběr sad litých kol a vysoce výkonných pneumatik.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?