Německý úpravce Noelle Motors není tak známý mezi fanoušky jako například G-Power nebo Hamann. A proto se snaží vstoupit do povědomí i s právě upraveným BMW M6 Cabrio, které sice nenabídne vizuální vylepšení, ale spíše motorové.
Upravené BMW M6 Cabrio je „oblečeno“ do zářivě bílého laku Frozen Brilliant a dalším, zároveň posledním, rozpoznávacím znakem jsou matně černá litá kola. I když na první pohled se modifikovaná M6 Cabrio moc neliší od standardní podoby, není tomu tak v motorovém prostoru.
Pod kapotou BMW M6 Cabrio se vyjímá 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 575 koní a točivém momentu 680 Nm, což však nestačilo německému úpravci a dodal mnichovskému modelu výkonnostní balíček Stage 3. Co obsahuje? Především přemapovanou řídicí jednotku a nové výfukové svody s vysoce průtokovým sportovním katalyzátorem. Díky těmto úpravám disponuje osmiválec výkonem 766 koní a točivým momentem 881 Nm. Slušné hodnoty, že?
Bohužel Noelle Motors neprozradil, za jakou dobu upravená M6 Cabrio zrychlí na stovku, ale součástí výše zmíněného balíčku je také odstranění omezovače rychlosti. To znamená, že M6 Cabrio po modifikaci disponuje nejvyšší možnou rychlostí 345 km/h. Navíc potenciální zákazníci si mohou přikoupit také nerezový sportovní výfukový systém či vinuté pružiny. Noelle Motors nabízí klientele i velký výběr sad litých kol a vysoce výkonných pneumatik.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?