Audi SQ5 dostalo od ABT 365 koní, za kolik dá stovku?

ABT Audi Q5
ABT Audi Q5, foto: Abt Sportsline GmbH
ar5 24. listopadu 2015 08:37
Sdílej:

Letos ve Frankfurtu bylo k vidění přiostřené Audi SQ5 Plus s naftovým motorem o výkonu 340 koní a točivém momentu 700 Nm. Někomu to ale přišlo málo a proto je tu firma ABT.

Díky ní se tak tahle Audina dočkala posílení na 365 koní. Naftový šestiválec se nově chlubí i vyšším točivým momentem o hodnotě 710 Nm. Jak je zvykem, ABT opět neuvedlo zrychlení z nuly na 100 km/h, pouze dodává, že auto to zvládne pod pět sekund.Maximální rychlost je pak elektronicky omezena na 260 km/h.

ABT se ale zaměřuje nejen na úpravu výkonu. Zákazník má možnost zakoupit sadu úprav karoserie, které obsahují nový zadní spoiler, jiný přední nárazník a novou masku chladiče. Přibyly i podložky pod kola, zvýšující rozchod kol o 3 až 7 cm. Klesla i výška podvozku o 30 mm vpředu a 35 mm vzadu, za čež mohou sportovní tlumiče.

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?