Cadillac CTS-V se nadopoval u Hennessey, ten jeho schopnosti posouvá ještě dále

ar8, 19. listopadu 2015, 06:30 Google+

Určitě jste někdy slyšeli o výkonném Cadillacu CTS-V, který útočí na známou německou trojici v podobě BMW M5, Audi RS6 Avant či Mercedes-AMG E 63 a patří tak mezi nejrychlejší sériové sedany na světě. V dubnu letošního roku slíbil známý úpravce Hennessey, že si pro CTS-V připraví pár výkonnostních balíčků. Nelhal, jelikož nedávno byly zveřejněny informace k upravenému CTS-V.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hennessey připravil tři různé modifikační balíčky, Cadillac CTS-V

Hennessey připravil tři různé modifikační balíčky, Cadillac CTS-V | foto: Hennessey

Sdílejte článek

Zpočátku se sluší říci, že Cadillac CTS-V v produkční verzi má pod kapotou 6,2litrový přeplňovaný osmiválec o výkonu 649 koní a točivém momentu 855 Nm. Pokud by se to někomu zdálo málo, americký úpravce Hennessey Performance připravil celkem tři různé modifikační balíčky. První z nich, pojmenovaný jako HPE750, nabídne výkon 761 koní při 6300 otáčkách za minutu. Takové cifry bylo dosaženo pomocí inovační řemenice, vysoce průtokového vzduchového systému, vlastních katalyzátorů od úpravce a přemapování řídicí jednotky.

img-responsive

Hennessey upravil exteriér širokým body kitem, Cadillac CTS-V | foto: Hennessey

Je-li vám to stále málo, Hennessey má v nabídce ještě dva balíčky. Slabší z nich, nazývaný jako HPE800, disponuje výkonem 811 koní při 6500 otáčkách za minutu. Americký úpravce se dostal k této hodnotě díky vysoce průtokovým hlavám válců, upravenému tepelnému výměníku mezichladiče a dodání vlastní vačkové hřídele. Na samotném vrcholu se pak nachází paket HPE1000, který se pyšní výkonem 1013 koní při 6300 otáčkách za minutu. Krom všech výše zmíněných úprav má i nový 2,9litrový kompresor, upravený sací i výfukový kanál, odlišný palivový systém a razantně přemapovanou řídicí jednotku.

Zvenku poznáte Cadillaca CTS-V by Hennessey podle širokého body kitu a speciálních kol H10 Monoblock. Prozatím nebylo oznámeno, kdy začne Hennessey upravovat, ale zřejmě to bude už brzy.

Vytisknout

Diskuze: Cadillac CTS-V se nadopoval u Hennessey, ten jeho schopnosti posouvá ještě dále

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

Volkswagen Tiguan

Velké slevy u sedmi nových VW - levnější už to nebude!

Dacia Duster 2024, nejhezčí Dacia všech dob?

Dacia změní image. Bude levnější alternativou k Jeepu. A příjde nový model

Škoda Enyaq Coupé RS iV

Škoda dělá z Čechů hlupáky! Enyaq v Německu koupíte o 190 tisíc levněji, než v Česku, zjistil Hofy

reklama

Doporučujeme

Přední část je společná pro sedan i hatchback, Subaru Impreza Sedan Concept.

Impreza bude atraktivní i jako sedan, dokazuje to koncept z města andělů

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

  2. Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

  3. TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud