Cadillac CTS-V se nadopoval u Hennessey, ten jeho schopnosti posouvá ještě dále

ar8, 19. listopadu 2015, 06:30 Google+

Určitě jste někdy slyšeli o výkonném Cadillacu CTS-V, který útočí na známou německou trojici v podobě BMW M5, Audi RS6 Avant či Mercedes-AMG E 63 a patří tak mezi nejrychlejší sériové sedany na světě. V dubnu letošního roku slíbil známý úpravce Hennessey, že si pro CTS-V připraví pár výkonnostních balíčků. Nelhal, jelikož nedávno byly zveřejněny informace k upravenému CTS-V.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hennessey připravil tři různé modifikační balíčky, Cadillac CTS-V

Hennessey připravil tři různé modifikační balíčky, Cadillac CTS-V | foto: Hennessey

Sdílejte článek

Zpočátku se sluší říci, že Cadillac CTS-V v produkční verzi má pod kapotou 6,2litrový přeplňovaný osmiválec o výkonu 649 koní a točivém momentu 855 Nm. Pokud by se to někomu zdálo málo, americký úpravce Hennessey Performance připravil celkem tři různé modifikační balíčky. První z nich, pojmenovaný jako HPE750, nabídne výkon 761 koní při 6300 otáčkách za minutu. Takové cifry bylo dosaženo pomocí inovační řemenice, vysoce průtokového vzduchového systému, vlastních katalyzátorů od úpravce a přemapování řídicí jednotky.

img-responsive

Hennessey upravil exteriér širokým body kitem, Cadillac CTS-V | foto: Hennessey

Je-li vám to stále málo, Hennessey má v nabídce ještě dva balíčky. Slabší z nich, nazývaný jako HPE800, disponuje výkonem 811 koní při 6500 otáčkách za minutu. Americký úpravce se dostal k této hodnotě díky vysoce průtokovým hlavám válců, upravenému tepelnému výměníku mezichladiče a dodání vlastní vačkové hřídele. Na samotném vrcholu se pak nachází paket HPE1000, který se pyšní výkonem 1013 koní při 6300 otáčkách za minutu. Krom všech výše zmíněných úprav má i nový 2,9litrový kompresor, upravený sací i výfukový kanál, odlišný palivový systém a razantně přemapovanou řídicí jednotku.

Zvenku poznáte Cadillaca CTS-V by Hennessey podle širokého body kitu a speciálních kol H10 Monoblock. Prozatím nebylo oznámeno, kdy začne Hennessey upravovat, ale zřejmě to bude už brzy.

Vytisknout

Diskuze: Cadillac CTS-V se nadopoval u Hennessey, ten jeho schopnosti posouvá ještě dále

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Přední část je společná pro sedan i hatchback, Subaru Impreza Sedan Concept.

Impreza bude atraktivní i jako sedan, dokazuje to koncept z města andělů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud