Wimmer upravil KTM X-Bow R, je z něj požírač supersportů

Wimmer upravil KTM X-Bow R
Wimmer upravil KTM X-Bow R, foto: Wimmer
ar8 18. listopadu 2015 05:55
Sdílej:

V roce 2011 představila značka KTM, jakožto spíše výrobce motorek, vylepšenou motokáru X-Bow R, která disponovala dvoulitrovým motorem Audi o výkonu 300 koní. Sice už jezdí delší dobu, ale teprve nedávno si ji vyhlídl německý úpravce Wimmer a po modifikaci se z lehoučkého sporťáku stal doslova požírač supersportů.

Jak už jsem zmínil v úvodu, sériový X-Bow R nabídne dvoulitrový agregát TFSI od Audi o výkonu rovných 300 koní a točivém momentu 400 Nm. To zřejmě přišlo německému úpravci směšné, a proto navýšil výkon X-Bow R o osmdesát koní a sto newtonmetrů. Přesněji, nadupané KTM X-Bow R by Wimmer se chlubí výkonem 380 koní a krouticím momentem 500 Nm.

Díky váze pouhých 790 kg, což je zapříčiněno použitím velkého množství uhlíkových vláken, zrychlí na stovku za 3,3 sekundy a na dvoustovku 11,2 sekundy. Upravený X-Bow R má také litá kola TAN-EI-SYA s polozávodními pneumatikami Toyo, ale i dvoustupňový černý výfukový systém s bestiálním projevem. V kabině neproběhlo mnoho změn. Wimmer pouze zmínil, že volant je potažený kůží a jsou tu sportovní sedadla Recaro Premium v černém odstínu.

Wimmer si účtuje za tento balíček úprav částku 99 999 euro (v přepočtu cca 2,7 milionu korun), ale upozorňuje potenciální zájemce, že by si měli pospíšit, neboť balíčky budou v omezeném množství.

Témata:
KTM
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?