Německý Brabus představil nový tuning program pro Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Výsledný výtvor pak ukázal na probíhajícím autosalonu v Dubaji.
Vůz nese označení Brabus 700 Coupe a je vybaven body kitem z uhlíkových vláken. Ten zahrnuje přední spoiler, sportovní zadní difuzor, zadní křídlo a 23-palcová kovaná kola z lehkých slitin. Nechybí ani vzduchového pérování AIRMATIC, které snižuje světlou výšku vozu o 35 mm.
Pod kapotou je ukryt twin-turbo 5,5-litrový osmiválec, jenž je vybaven novými turbodmychadly, sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli a novými svody. Přemapování se dočkala i řídící jednotka motoru a díky těmto úpravám má motor 700 koní a 960 Nm točivého momentu. Ostrý Němec pak zvládne zrychlení z 0-100 km / h za 4 sekundy, nejvyšší maximální rychlost pak činí 300 km / h.
Kupující, kteří hledají ještě něco silnějšího, se mohou rozhodnout pro Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 Coupe. Ten nabízí podobné změny, ale motor byl převrtán na objem 6.0 litru. Ve výsledku nabízí monstrózních 850 koní a 1450 Nm točivého momentu, což z něj dělá raketu zrychlující z 0-100 km / h za 3,8 sekundy. Maximálka v tomto případě činí 320 km / h.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.