Německý Brabus představil nový tuning program pro Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Výsledný výtvor pak ukázal na probíhajícím autosalonu v Dubaji.
Vůz nese označení Brabus 700 Coupe a je vybaven body kitem z uhlíkových vláken. Ten zahrnuje přední spoiler, sportovní zadní difuzor, zadní křídlo a 23-palcová kovaná kola z lehkých slitin. Nechybí ani vzduchového pérování AIRMATIC, které snižuje světlou výšku vozu o 35 mm.
Pod kapotou je ukryt twin-turbo 5,5-litrový osmiválec, jenž je vybaven novými turbodmychadly, sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli a novými svody. Přemapování se dočkala i řídící jednotka motoru a díky těmto úpravám má motor 700 koní a 960 Nm točivého momentu. Ostrý Němec pak zvládne zrychlení z 0-100 km / h za 4 sekundy, nejvyšší maximální rychlost pak činí 300 km / h.
Kupující, kteří hledají ještě něco silnějšího, se mohou rozhodnout pro Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 Coupe. Ten nabízí podobné změny, ale motor byl převrtán na objem 6.0 litru. Ve výsledku nabízí monstrózních 850 koní a 1450 Nm točivého momentu, což z něj dělá raketu zrychlující z 0-100 km / h za 3,8 sekundy. Maximálka v tomto případě činí 320 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.