Nedávno jsme vám přinesli informaci o upraveném BMW X5 od známé tuningové společnosti G-Power. Po X5 se do jejich rukou dostalo BMW M6 ve verzi cabrio. Tak se pojďmě podívat, jak se jim tato úprava povedla.
Na pohled vůz vypadá sice jako běžná „em šestka“ cabrio. Za to pod kapotou se udála hotová bouře. Zaměstnanci G-Power do vozu implantovali speciální čip Bi-tronik 2. Díky tomu se podařilo motor vozu naladit až do neskutečných hodnot. 4,4 litrový V8 s dvojicí turbodmychadel před úpravo produkoval výkon 560 koní a točivý moment 680Nm.
Po úpravách se pod kapotou vozu ukrývá neskutečných 740 koní a pneumatiky zničující točivý moment 975 Nm.
Takový nárůst výkonu nemá na svědomí pouze čip Bi-tronik 2 ale i zcela nový výfukový systém vyrobený z titanu. Ten přinesl snížení hmotnosti o 12 kg.
Díky těmto úpravám dosahuje M6 Cabrio zrychlení z 0 na 200 km/h za 10,7 vteřiny.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?