Sedmý závod seriálu sprintrally Rally Jeseníky nabídl podobný scénář jako předchozí starty vítězky projektu Czech Women Talent DS3 R1 Lucie Červenkové. I v okolí Šternberku nestačila v Dámském poháru jen na Martinu Daňhelovou a počtvrté v sezoně skončila druhá.
Tým Gekon Racing nasadil vůz Citroën DS3 R1 tři týdny před startem sprintu v Jeseníkách na Barum rally, kde s ním zajel několik výtečných časů Adam Kobliha. Na tuto reputaci Lucie Červenková úspěšně navázala. Na mladou závodnici opět čekala zcela nová trať, jízdu navíc ještě ztížilo nevlídné počasí a množství vytahaného bláta a nečistot na trati.„Už při tréninku se mi tratě Rally Jeseníky líbily. Doposud nejvíce ze všech, na kterých jsem letos startovala,“ popsala své pocity Lucie Červenková.Vstup do závodu posádce Lucie Červenková – Tomáš Plachý ještě trochu zkomplikovat problém s interkomem v úvodním testu, ale do dalších kilometrů se problém odstranil a Lucie mohla pokračovat ve sbírání jezdeckých zkušeností.
„Opět se nejelo na suchu, proto jsem ráda, že jsem zvládla závodit i v tak zrádných podmínkách a výsledkem bylo opět druhé místo v Dámském poháru, což mě samozřejmě potěšilo,“ uvedla v cíli Lucie a pokračovala: „Ráda bych poděkovala za bezproblémový závod skvělému týmu a také spolujezdci. Zatím nás během sezony nepotkal žádný technický problém, což je skvělá vizitka ´er jedničky´.“„Do Jeseníků se rád vracím, tamní tratě jsou pěkné, ale také hodně zrádné. Letošní ročník navíc poznamenal déšť. Ale i s tím se Lucie dokázala vyrovnat a tentokrát nechala za sebou ve třídě i v Dámském poháru tradiční soupeře či soupeřky. Určitě zajela solidní standard,“ doplnil navigátor Tomáš Plachý.Vůz Citroën DS3 R1B se nyní představí na Rally Příbram, do jeho kokpitu opět usedne Adam Kobliha.
„Startem v Příbrami chci Adamovi vynahradit brzké odstoupení na Barumce, kde udělal vozu skvělou reklamu. Navíc už nyní je jasné, že pro příští sezonu bude oficiálně vypsána třída R1, což doufám pomůže rozvoji vozů této specifikace na českých tratích,“ odtajnil zajímavou informaci šéf stáje Gekon Racing a promotér Citroën Racing Trophy CZ Tomáš Pletka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.