Součástí programu juniorské posádky týmu Styllex motorsport Martin Koči - Lukáš Zámečník byla i Rally Krkonoše. S vozidlem Citroën C2 R2 MAX si i přes ranní kolizi z cílové rampy odnesli 1.místo v 6. třídě a 3. pozici v rámci vozidel 2WD.
Posádka Koči-Zámečník vstoupila už do první rychlostní zkoušky se ztrátou 20 sekund. „Když jsme vjížděli na první RZ, skočila nám do cesty kočka. Nechtěl jsem ji srazit, tak jsem prudce zabrzdil a vozidlo, které jelo za mnou, do mě bohužel vrazilo. Nestalo se nic strašného, odnesly to jen plechy. Osobně mě to ale trochu vyvedlo z rovnováhy a musel jsem se více koncentrovat. Po třech rychlostních zkouškách se nám podařilo úvodní ztrátu vyrovnat a dotáhli jsme to až na první místo v 6. třídě“, uvedl jezdec Martin Koči.
Průběh soutěže posádce komplikovalo i počasí. „Cesty byly vlhké a některá místa zrádná. Neměli jsme však žádné technické problémy, auto fungovalo perfektně. Poprvé jsme jeli s jinou značkou pneumatik, ale naštěstí jsem si na to rychle zvyknul“, doplnil Martin Koči.
Houževnatost posádky potvrzují i průběžné výsledky soutěže. Z devíti rychlostních zkoušek vyhrála posádka šest RZ. Na RZ 9 skončili Koči se Zámečníkem druzí a RZ 5 a 8 zvládli s třetím nejlepším časem ze sedmi soutěžících vozidel v 6. třídě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?