Součástí programu juniorské posádky týmu Styllex motorsport Martin Koči - Lukáš Zámečník byla i Rally Krkonoše. S vozidlem Citroën C2 R2 MAX si i přes ranní kolizi z cílové rampy odnesli 1.místo v 6. třídě a 3. pozici v rámci vozidel 2WD.
Posádka Koči-Zámečník vstoupila už do první rychlostní zkoušky se ztrátou 20 sekund. „Když jsme vjížděli na první RZ, skočila nám do cesty kočka. Nechtěl jsem ji srazit, tak jsem prudce zabrzdil a vozidlo, které jelo za mnou, do mě bohužel vrazilo. Nestalo se nic strašného, odnesly to jen plechy. Osobně mě to ale trochu vyvedlo z rovnováhy a musel jsem se více koncentrovat. Po třech rychlostních zkouškách se nám podařilo úvodní ztrátu vyrovnat a dotáhli jsme to až na první místo v 6. třídě“, uvedl jezdec Martin Koči.
Průběh soutěže posádce komplikovalo i počasí. „Cesty byly vlhké a některá místa zrádná. Neměli jsme však žádné technické problémy, auto fungovalo perfektně. Poprvé jsme jeli s jinou značkou pneumatik, ale naštěstí jsem si na to rychle zvyknul“, doplnil Martin Koči.
Houževnatost posádky potvrzují i průběžné výsledky soutěže. Z devíti rychlostních zkoušek vyhrála posádka šest RZ. Na RZ 9 skončili Koči se Zámečníkem druzí a RZ 5 a 8 zvládli s třetím nejlepším časem ze sedmi soutěžících vozidel v 6. třídě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.