Televizní magazín Motormix nabízí tradičně pestrou směsku příspěvků z různých motoristických disciplín – tentokrát rallye ( ale rakouskou), autokros i závody do vrchu. Na oficiálních internetových stránkách pořadu pak je snadno ke stažení nově hned šestice posledních dílů tohoto pořadu, včetně tohoto posledního.
„V dalším MotorMIXu jsou k vidění reportáže z rakouské Bosch rallye, kterou v jiných českých pořadech fandové neuvidí, dále pokračování tuzemského autokrosového šampionátu na známé trati v Nové Pace, ale také z pořádně rozbahněného autokrosu z Radče, či z vyhlášené Kopné. Tu, jak známo, suverénně vyhrál Roman Kresta, zatímco Tomáš Kostka předvedl velkou havárii. Ke květnu tradičně patří také závod do vrchu Zámecký vrch v Náměšti nad Oslavou a naši diváci i čtenáři internetového motormixu si mohli také zasoutěžit o vstupenky na gétéčka na Slovensku,“ zve k podívání tradiční i nové diváky šéfredaktor pořadu Pavel Jelínek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?