CMM mediasport si odviezol z Rally Tríbeč dvojité víťazstvo

ondrej, tomáš
ondrej, tomáš, foto: www.autosportfoto.sk
Miroslav Majláth 4. června 2012 10:05
Sdílej:

Na štart druhého podujatia tohtoročného seriálu DMACK Tyres Rally postavil košický CMM mediasport dvojicu súťažných posádok. V rámci Raklly Tríbeč sa obom veľmi dobre na tratiach darilo a do cieľa dorazili na najvyšších priečkach svojich tried.

V triede 3, čo sú vozidlá bývalej triedy N4, sa v Topoľčanoch tlačilo dohromady trinásť súťaženia chtivých posádok zo štyroch krajín Európy. Medzi nimi aj biely Mitsubishi Lancer EVO IX s veľkým nápisom CMM na bočných dverách a s menami posádky Tomáš Ondrej – Adam Gömöri.

Tomáš s Adamom sa už od prvej rýchlostnej skúšky zaradili medzi najrýchlejšie posádky nielen vo svojej triede, ale aj v celkovom hodnotení, kde im po prvej sekcii súťaže patrilo siedme miesto a v samotnej triede 6 druhé. Od druhej sekcie, čiže od štvrtej rýchlostnej skúšky im síce stále patrilo siedme miesto absolútneho poradia, v triede však už kraľovali a vedenie udržali napriek dobiedzajúcej konkurencii až do cieľa. „Pred súťažou som s víťazstvom v triede ani nepočítal, keďže sa tu stretla veľmi rýchla konkurencia hlavne zo strany poľskej a českej konkurencie. Som spokojný, akurát viem, že v budúcnosti to bude ešte ťažšieV jednom som sedel ja s Adamom, v druhom Tomáš Kukučka s Marekom Podobníkom, ktorí ma svojim výkonom veľmi prekvapili a v treťom Vlasto Majerčák s Marcelom Kollárikom. Tých trošku prenasledovali nejaké drobné poruchy, ale nakoniec prišli až do cieľa,“ povedal spokojný Tomáš Ondrej po prejazde cieľovou rampou.

Úplne iný súboj zažila druhá posádka CMM mediasport, Marek Žeňuch – Vojtech Bačinský na Nissane Sunny v triede F3. V tejto triede sa na štart postavila dvojica súťažiacich a keďže jediná konkurenčná posádka v priebehu súťaže odstúpila, Marek s Vojtom boli jediný zástupcovia triedy na cieľovej rampe. „Sme tu, došli sme až do cieľa čo ma uspokojilo. V priebehu súťaže nás trochu potrápil intercom a jeden defekt. Je pravda, že ak by sme išli bez akýchkoľvek problémov, nič by sa nezmenilo, ale asi by sme mali lepší pocit,“ zhodnotil svoje snaženie Marek Žeňuch.

Spokojnosť s výsledkom svojich posádok vyjadril aj tímový manažér, Martin Markovič: „Táto súťaž bola nielen pekná, ale aj poriadne napínavá. Keď sa Tomáš dostal na vedúcu pozíciu v triede 3, želal som si už iba jediné, aby bol koniec súťaže. Bol to pre náš tím veľký víkend a ja by som chcel chlapcom poďakovať za ich výkon. Bolo to fakt super.“

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.