Druhý Motormix roku 2012 nabízí dálkové marathony i zimní Janner rallye. Pořad je ke stažení tentokrát poněkud jinak, než obvykle, a to na odkazu, uvedeném v tomto článku.
Tentokrát je stahování nového dílu zkušebně poněkud jinak, než bývalo zvykem – tedy NIKOLIV přímo ze stránek www.tvmotormix.cz !! Druhý lednový Motormix v internetové kvalitě (soubor wmw) mohou zájemci stahovat během pár minut zde. A co konkrétně můžete stahovat ? „Dakar 2012 je již minulostí a letos přinesl nejen Lopraisovu havárii, ale i slušné výsledky pro další české jezdce a posádky. Dokonce zlato pak vybojoval a obhájil Tomáš Tomeček v Africa Eco race, která se jela souběžně s Dakarem, ale v Africe. Truckerský šampionát chystá pro letošní rok některé novinky zatímco šampionát v motoskieringu musel letos zrušit již několik připravených závodů kvůli nedostatku sněhu. (pojedou se ale dva závody právě nyní o posledním lednovém víkendu !). Český trucktrial již zná kalendáře čtyř ze šesti plánovaných závodů na letošní rok. Naši kolegové navštívili Pec pod Sněžkou, kde se konal premiérový, či přesněji po několika letech obnovený závod sněžných skůtrů. Druhá půlka půlhodinového MotorMIXu pak bude patřit rakouské Janner rallye, která zahájila také českou soutěžáckou sezónu, přičemž vítězem se stal náš Jan Kopecký. Na závěr si s námi můžete zasoutěžit o DVD z Afrika Eco race,“ upřesňuje šéfredaktor pořadu Pavel Jelínek.Tento aktuální díl můžete stahovat také ve vysílací kvalitě ( 1,33 GB) v mpeg a to ZDE.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V Čechách se dále konkrétně jedná o města Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Přívrat u České Třebové, Třebovice v Čechách, Jevíčko, Velké Opatovice, Pečky, Stochov, Bohuňovice, Rynholec a Ořech. Na Moravě je k vidění kromě Hustopečí také třeba v kabelovkách v Kloboukách u Brna, Troubkách, Bzenci a v Kopřivnici. V jednání jsou i další lokality.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?