Druhý Motormix roku 2012 nabízí dálkové marathony i zimní Janner rallye. Pořad je ke stažení tentokrát poněkud jinak, než obvykle, a to na odkazu, uvedeném v tomto článku.
Tentokrát je stahování nového dílu zkušebně poněkud jinak, než bývalo zvykem – tedy NIKOLIV přímo ze stránek www.tvmotormix.cz !! Druhý lednový Motormix v internetové kvalitě (soubor wmw) mohou zájemci stahovat během pár minut zde. A co konkrétně můžete stahovat ? „Dakar 2012 je již minulostí a letos přinesl nejen Lopraisovu havárii, ale i slušné výsledky pro další české jezdce a posádky. Dokonce zlato pak vybojoval a obhájil Tomáš Tomeček v Africa Eco race, která se jela souběžně s Dakarem, ale v Africe. Truckerský šampionát chystá pro letošní rok některé novinky zatímco šampionát v motoskieringu musel letos zrušit již několik připravených závodů kvůli nedostatku sněhu. (pojedou se ale dva závody právě nyní o posledním lednovém víkendu !). Český trucktrial již zná kalendáře čtyř ze šesti plánovaných závodů na letošní rok. Naši kolegové navštívili Pec pod Sněžkou, kde se konal premiérový, či přesněji po několika letech obnovený závod sněžných skůtrů. Druhá půlka půlhodinového MotorMIXu pak bude patřit rakouské Janner rallye, která zahájila také českou soutěžáckou sezónu, přičemž vítězem se stal náš Jan Kopecký. Na závěr si s námi můžete zasoutěžit o DVD z Afrika Eco race,“ upřesňuje šéfredaktor pořadu Pavel Jelínek.Tento aktuální díl můžete stahovat také ve vysílací kvalitě ( 1,33 GB) v mpeg a to ZDE.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V Čechách se dále konkrétně jedná o města Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Přívrat u České Třebové, Třebovice v Čechách, Jevíčko, Velké Opatovice, Pečky, Stochov, Bohuňovice, Rynholec a Ořech. Na Moravě je k vidění kromě Hustopečí také třeba v kabelovkách v Kloboukách u Brna, Troubkách, Bzenci a v Kopřivnici. V jednání jsou i další lokality.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.