V Motormixu na závěr července můžete vidět tradičně pestrou směsku příspěvků z různých disciplín. Hned několik z naší i slovenské rallye a také motokros, závody okruhových trucků, ale rovněž pozvánku na závod GT3, který již brzy zavítá na Slovensko.
„Letošní Rally Bohemia, která je zájemcem o vstup mezi soutěže MS, kraloval Belgičan Loix a akci nepřálo vůbec počasí, stejně jako motokrosovému šampionátu v Holicích, jenž se jel ve stejném termínu v hlubokém bahně. Truckeři mají za sebou závody v Nogaru i na Nurburgringu a oba české týmy si zde připsaly další úspěchy. Také slovenská rallye Lubenik již je minulostí, zatímco rallye Bratislava musela být nakonec zrušena. Navíc se vracíme i k rovněž slovenské Rallye Tribeč. Také WTCC v Brně je minulostí a jistě je škoda, že vedení Masarykova okruhu nemá (větší) zájem tento světový závod v Brně udržet. Součástí blížící se Barum Rally pak bude po dvaceti letech také legendární erzeta Maják a přinášíme i do třetice ze Slovenska horkou novinku, že v srpnu se na Slovakiaringu pojede závod FIA GT3,“ vypočítává obsah tradičně pestrého pořadu Pavel Jelínek, šéfredaktor MotorMIXu.
Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout na tlačítko play nebo ulož jako přímo na titulní stránce webu. Motormix má tentokrát na internetu týdenní zpoždění a tak zatímco v různých kabelových televizích, kde je vysílán, měl premiéru právě před týdnem, na internetu premiéra následuje až od dnešního dne, neděle 17. července. Novinkou ovšem je zahájení spolupráce s projektem www.regionalnitelevize.cz, kde je pořad nyní rovněž k vidění, stejně jako množství reportáží s rozličnou tématikou a z různých regionů. Zároveň zde bude i možnost vyhledání starších dílů v archivu, což na stránkách Motormixu zatím nešlo.
Připomeňme ještě obsah předchozího dílu, který bude ještě dva týdny k vidění na internetu: „Ještě jednou jsem se několika rozhovory vrátili k hustopečské rallye a přidáli jste také zajímavost o zcela novém okruhovém speciálu značky Praga, se kterým při jeho premiéře startovali mimo jiné známí soutěžní ( a ostatně nejen soutěžní) jezdci Daniel Landa a Josef Peták. S truckerem Davidem Vršeckým jsme se ohlédli za letošním Dakarem a přinesli jsme rovněž pozvánku na premiérový Eurotrial v Sedlčanech, který se rychle blíží a na který si mimochodem fanoušci motorsportu mohou stále ještě zasoutěžit o vstupenky (na webu www.motormix.cz). Vyznavače trucktrialu zase í čeká ME v Ostravě a závod v Kunštátu – a ostatně také o vstupenky na evropský závod v Ostravě mohli zájemci s Motormixem soutěžit. Polská Baja Carpathia se stala kořistí naší posádky Zapletal Ouředníček s jejich novým BMW X3 a další tuzemský sprint, Rally Krkonoše, zase vyhrál Pavel Valoušek před Martinem Semerádem. Jistě atraktivní je i projížka po trati Ecce Homo ve Šternberku s letos našim nejrychlejším jezdcem - Danem Michlem, kterému jen těsně uniklo absolutní vítězství,“ upřesňuje dále Pavel Jelínek.
MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V Čechách se dále konkrétně jedná o města Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Přívrat u České Třebové, Třebovice v Čechách, Jevíčko, Velké Opatovice, Pečky, Stochov, Bohuňovice, Rynholec a Ořech. Na Moravě je k vidění kromě Hustopečí také třeba v kabelovkách v Kloboukách u Brna, Troubkách či Bzenci. V jednání jsou i další lokality a pořad bude snad ještě letos k vidění i třeba na Táborsku. Novinkou je nyní již zmíněné vysílání na www.regionalnitelevize.cz
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?