V Motormixu na půlku července můžete vidět kromě dvou tuzemských podníků v rallye také polskou Baja Carpathia, či si projet trať Ecce Homo s letos nejrychlejším našincem - Danem Michlem - a nejen to.
Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout na tlačítko play nebo ulož jako přímo na titulní stránce webu. Motormix má tentokrát na internetu týdenní zpoždění a tak zatímco v různých kabelových televizích, kde je vysílán, měl premiéru právě před týdnem, na internetu premiéra následuje až od dnešního dne, neděle 17. července. Novinkou ovšem je zahájení spolupráce s projektem www.regionalnitelevize.cz, kde bude pořad nyní rovněž k vidění, stejně jako množství reportáží s rozličnou tématikou a z různých regionů. Zároveň zde bude i možnost vyhledání starších dílů v archivu, což na stránkách Motormixu zatím nešlo.A jaký je obsah nového dílu? „Ještě jednou se několika rozhovory vracíme k hustopečské rallye a přidáme také zajímavost o zcela novém okruhovém speciálu značky Praga, se kterým při jeho premiéře startovali mimo jiné známí soutěžní ( a ostatně nejen soutěžní) jezdci Daniel Landa a Josef Peták. S truckerem Davidem Vršeckým se zase ohlížíme za letošním Dakarem ( ale snad již příště se budeme věnovat i Silk Way Rallye, která právě skončila). Přinášíme rovněž pozvánku na premiérový Eurotrial v Sedlčanech, který se rychle blíží a na který si mimochodem fanoušci motorsportu mohou právě nyní zasoutěžit o vstupenky na webu www.motormix.cz. Vyznavače trucktrialu zase í čeká ME v Ostravě a závod v Kunštátu – a ostatně také o vstupenky na evropský závod v Ostravě můžete stále ještě s Motormixem soutěžit. Polská Baja Carpathia se stala kořistí naší posádky Zapletal Ouředníček s jejich novým BMW X3 a další tuzemský sprint, Rally Krkonoše, zase vyhrál Pavel Valoušek před Martinem Semerádem. Jistě atraktivní je i projížka po trati Ecce Homo ve Šternberku s letos našim nejrychlejším jezdcem - Danem Michlem, kterému jen těsně uniklo absolutní vítězství. Na závěr ještě přinášíme informaci, že součástí blížící se Barum Rally Zlín bude po dvaceti letech také legendární erzeta Maják,“ upřesňuje obsah tradičně pestrého pořadu Pavel Jelínek, šéfredaktor MotorMIXu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V Čechách se dále konkrétně jedná o města Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Přívrat u České Třebové, Třebovice v Čechách, Jevíčko, Velké Opatovice, Pečky, Stochov, Bohuňovice, Rynholec a Ořech. Na Moravě je k vidění kromě Hustopečí také třeba v kabelovkách v Kloboukách u Brna, Troubkách či Bzenci. V jednání jsou i další lokality a pořad bude snad ještě letos k vidění i třeba na Táborsku. Novinkou je nyní vysílání na www.regionalnitelevize.cz Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz nebo také obnovených stránkách www.motormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut ( max 20ti ) uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?