V Motormixu na půlku července můžete vidět kromě dvou tuzemských podníků v rallye také polskou Baja Carpathia, či si projet trať Ecce Homo s letos nejrychlejším našincem - Danem Michlem - a nejen to.
Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout na tlačítko play nebo ulož jako přímo na titulní stránce webu. Motormix má tentokrát na internetu týdenní zpoždění a tak zatímco v různých kabelových televizích, kde je vysílán, měl premiéru právě před týdnem, na internetu premiéra následuje až od dnešního dne, neděle 17. července. Novinkou ovšem je zahájení spolupráce s projektem www.regionalnitelevize.cz, kde bude pořad nyní rovněž k vidění, stejně jako množství reportáží s rozličnou tématikou a z různých regionů. Zároveň zde bude i možnost vyhledání starších dílů v archivu, což na stránkách Motormixu zatím nešlo.A jaký je obsah nového dílu? „Ještě jednou se několika rozhovory vracíme k hustopečské rallye a přidáme také zajímavost o zcela novém okruhovém speciálu značky Praga, se kterým při jeho premiéře startovali mimo jiné známí soutěžní ( a ostatně nejen soutěžní) jezdci Daniel Landa a Josef Peták. S truckerem Davidem Vršeckým se zase ohlížíme za letošním Dakarem ( ale snad již příště se budeme věnovat i Silk Way Rallye, která právě skončila). Přinášíme rovněž pozvánku na premiérový Eurotrial v Sedlčanech, který se rychle blíží a na který si mimochodem fanoušci motorsportu mohou právě nyní zasoutěžit o vstupenky na webu www.motormix.cz. Vyznavače trucktrialu zase í čeká ME v Ostravě a závod v Kunštátu – a ostatně také o vstupenky na evropský závod v Ostravě můžete stále ještě s Motormixem soutěžit. Polská Baja Carpathia se stala kořistí naší posádky Zapletal Ouředníček s jejich novým BMW X3 a další tuzemský sprint, Rally Krkonoše, zase vyhrál Pavel Valoušek před Martinem Semerádem. Jistě atraktivní je i projížka po trati Ecce Homo ve Šternberku s letos našim nejrychlejším jezdcem - Danem Michlem, kterému jen těsně uniklo absolutní vítězství. Na závěr ještě přinášíme informaci, že součástí blížící se Barum Rally Zlín bude po dvaceti letech také legendární erzeta Maják,“ upřesňuje obsah tradičně pestrého pořadu Pavel Jelínek, šéfredaktor MotorMIXu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V Čechách se dále konkrétně jedná o města Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Přívrat u České Třebové, Třebovice v Čechách, Jevíčko, Velké Opatovice, Pečky, Stochov, Bohuňovice, Rynholec a Ořech. Na Moravě je k vidění kromě Hustopečí také třeba v kabelovkách v Kloboukách u Brna, Troubkách či Bzenci. V jednání jsou i další lokality a pořad bude snad ještě letos k vidění i třeba na Táborsku. Novinkou je nyní vysílání na www.regionalnitelevize.cz Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz nebo také obnovených stránkách www.motormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut ( max 20ti ) uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.