Rovnako ako na poslednej súťaži, aj na tej nadchádzajúcej v Lubeníku, sa KL Racing predstaví v nezmenenej zostave. Súťažnú posádku bude tvoriť dvojica Lukasz Markowski – Maciej Machela a vozidlo Citroën C2 R2 Max.
Žilinský KL Racing sa po svojom nedávnom vzniku zapojil do bojov o slovenské majstrovské body v rally až od druhej súťaže tohtoročnej sezóny. Už na prvej súťaži, čiže v Prešove poriadne šokoval, keď sa pod hlavičkou tímu do vozidla Škoda Fabia S2000 posadil bývalý juniorský majster sveta, Švéd Patrik Sandell navigovaný Staffanom Parmanderom.
Na súťaži v Topoľčanoch KL Racing reprezentovala poľská dvojica Lukasz Markowski – Maciej Machela jazdiaca na vozidle Citroën C2 R2 Max.
Na rýchlych a náročných tratiach v okolí Topoľčian si posádka nepočínala zle, veď v konkurencii podstatne silnejších vozidiel dojazdila na celkovom pätnástom mieste, pričom v triede 6 vybojovala striebornú priečku. Ako sa bude dariť posádke, ale aj tímu KL Racing v rámci Beti Racing 3. Rally Lubeník sa dozvieme už počas nadchádzajúcej soboty.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?