Rovnako ako na poslednej súťaži, aj na tej nadchádzajúcej v Lubeníku, sa KL Racing predstaví v nezmenenej zostave. Súťažnú posádku bude tvoriť dvojica Lukasz Markowski – Maciej Machela a vozidlo Citroën C2 R2 Max.
Žilinský KL Racing sa po svojom nedávnom vzniku zapojil do bojov o slovenské majstrovské body v rally až od druhej súťaže tohtoročnej sezóny. Už na prvej súťaži, čiže v Prešove poriadne šokoval, keď sa pod hlavičkou tímu do vozidla Škoda Fabia S2000 posadil bývalý juniorský majster sveta, Švéd Patrik Sandell navigovaný Staffanom Parmanderom.
Na súťaži v Topoľčanoch KL Racing reprezentovala poľská dvojica Lukasz Markowski – Maciej Machela jazdiaca na vozidle Citroën C2 R2 Max.
Na rýchlych a náročných tratiach v okolí Topoľčian si posádka nepočínala zle, veď v konkurencii podstatne silnejších vozidiel dojazdila na celkovom pätnástom mieste, pričom v triede 6 vybojovala striebornú priečku. Ako sa bude dariť posádke, ale aj tímu KL Racing v rámci Beti Racing 3. Rally Lubeník sa dozvieme už počas nadchádzajúcej soboty.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.