Posádka Košického Procar Speed Teamu má prvé dva júlové víkendy poriadne nabité. Zatiaľ čo niektorí sa už balia na dovolenku, ich čakalo počas minulotýždňového víkendu predstavenie na Rally Bohemia a už nadchádzajúci odštartujú v rámci štvrtého podujatia slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011.
„Do Lubeníku sa veľmi teším. Podľa toho čo viem, organizátor pripravil nejaké nové rýchlostky, čo je super. Verím, že budú náročné a pekné ako tie v minulosti. V Lubeníku sa v posledných rokoch zišiel aj poriadny dav divákov, verím že tomu bude aj v tomto roku. Na Bohemii sme sa s novým spolujazdcom napriek technickej poruche a odstúpeniu v prvej etape dostatočne zohrali, tak dúfam, že sa nám podarí v Lubeníku poriadne zabojovať,“ rozhovoril sa v rámci príprav na súťaž Roman Grendel.
Podujatie Beti Racing 3. Rally Lubeník má pre štartujúce posádky pripravené nielen nové trate, ale aj poriadne nabitú konkurenciu v triede 3, v ktorej budú Roman Grendel s Bohumilom Černochom a vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX hodnotení. Podujatie odštartuje už v piatok podvečer slávnostným predstavením súťažných posádok a následne sa rozbehne boj o sekundy na deviatich rýchlostných skúškach v sobotu. Prvé vozidlo na trať vyrazí o desiatej dopoludnia a na cieľovej rampe ho privítame o sedemnástej toho istého dňa.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?