Posádka Košického Procar Speed Teamu má prvé dva júlové víkendy poriadne nabité. Zatiaľ čo niektorí sa už balia na dovolenku, ich čakalo počas minulotýždňového víkendu predstavenie na Rally Bohemia a už nadchádzajúci odštartujú v rámci štvrtého podujatia slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011.
„Do Lubeníku sa veľmi teším. Podľa toho čo viem, organizátor pripravil nejaké nové rýchlostky, čo je super. Verím, že budú náročné a pekné ako tie v minulosti. V Lubeníku sa v posledných rokoch zišiel aj poriadny dav divákov, verím že tomu bude aj v tomto roku. Na Bohemii sme sa s novým spolujazdcom napriek technickej poruche a odstúpeniu v prvej etape dostatočne zohrali, tak dúfam, že sa nám podarí v Lubeníku poriadne zabojovať,“ rozhovoril sa v rámci príprav na súťaž Roman Grendel.
Podujatie Beti Racing 3. Rally Lubeník má pre štartujúce posádky pripravené nielen nové trate, ale aj poriadne nabitú konkurenciu v triede 3, v ktorej budú Roman Grendel s Bohumilom Černochom a vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX hodnotení. Podujatie odštartuje už v piatok podvečer slávnostným predstavením súťažných posádok a následne sa rozbehne boj o sekundy na deviatich rýchlostných skúškach v sobotu. Prvé vozidlo na trať vyrazí o desiatej dopoludnia a na cieľovej rampe ho privítame o sedemnástej toho istého dňa.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.