Roman Grendel s novým spolujazdcom Bohumilom Černochom odjazdili v rámci Rally Bohemia iba dve rýchlostné skúšky, keď ich z ďalších bojov vyradila porucha spojky.
Napriek precíznym prípravám a skontrolovaniu vozidla už na úvodnej, okruhovej rýchlostnej skúške Rally Bohemia prestal fungovať diferenciál tímového Mitsubishi Lancer EVO IX. Starosti posádky pokračovali aj v nasledujúcom teste, kde sa však už odporúčala spojka. Táto porucha nakoniec vyradila Romana Grendela s Bohumilom Černochom z ďalších bojov.
„Už od úvodu sa nám lepila smola na päty. Najskôr diferenciál, ten následne poškodil aj spojku, takže sme si v sobotu veľmi nezajazdili. Rád by som sa aj touto cestou poďakoval mechanikom Srnka Racing za ich robotu. Po oprave vozidla sme tak nastúpili v rámci super rally aspoň do druhej etapy Rally Bohemia. Bola to totiž naša prvá spoločná súťaž a potrebovali sme sa pred Rally Lubeník poriadne zohrať. Nedeľa bola už super, poňali sme ju ako test, pred Lubeníkom, kde nám ide o domáce body,“ zhodnotil smolnú Rally Bohemia Roman Grendel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.