Roman Grendel s novým spolujazdcom Bohumilom Černochom odjazdili v rámci Rally Bohemia iba dve rýchlostné skúšky, keď ich z ďalších bojov vyradila porucha spojky.
Napriek precíznym prípravám a skontrolovaniu vozidla už na úvodnej, okruhovej rýchlostnej skúške Rally Bohemia prestal fungovať diferenciál tímového Mitsubishi Lancer EVO IX. Starosti posádky pokračovali aj v nasledujúcom teste, kde sa však už odporúčala spojka. Táto porucha nakoniec vyradila Romana Grendela s Bohumilom Černochom z ďalších bojov.
„Už od úvodu sa nám lepila smola na päty. Najskôr diferenciál, ten následne poškodil aj spojku, takže sme si v sobotu veľmi nezajazdili. Rád by som sa aj touto cestou poďakoval mechanikom Srnka Racing za ich robotu. Po oprave vozidla sme tak nastúpili v rámci super rally aspoň do druhej etapy Rally Bohemia. Bola to totiž naša prvá spoločná súťaž a potrebovali sme sa pred Rally Lubeník poriadne zohrať. Nedeľa bola už super, poňali sme ju ako test, pred Lubeníkom, kde nám ide o domáce body,“ zhodnotil smolnú Rally Bohemia Roman Grendel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?