Už koncom tohto týždňa odštartuje jedna z najstarších rally v Českej republike – Rally Bohemia.
Vysokú úroveň tejto súťaže dokresľuje aj fakt, že je v tomto roku zaradená ako kandidátsky podnik majstrovstiev sveta. Ako chutí štart na Rally Bohemia si na vlastnej koži odskúša aj Košický Procar Speed a Roman Grendel.
Na rozdiel od slovenských súťaží sa vedľa Romana do Mitsubishi Lancer EVO IX na sedadlo spolujazdca premiérovo usadí český spolujazdec Bohumil Černoch.
Tím Procar Speed a Romana grendela ešte pred Rally Bohemia čaká test v okolí Košíc. Pri ňom samozrejme okrem odskúšania Mitsubishi Lancer EVO IX, ktoré po poslednom podujatí dostalo niektoré nové súčiastky nastavia aj vozidlo na plánovanú súťaž. „Na Rally Bohemia sa neskutočne teším. Bude to pre mňa niečo úplne nové, predsa len súťaž kandiduje na majstrovstvá sveta. Čaká nás takmer dvesto kilometrov rýchlostných skúšok, ale aj zžitie sa s novým spolujazdcom. Budeme sa snažiť zajazdiť túto súťaž čo najlepšie a hlavne sa poriadne rozjazdiť pred Rally Lubeník,“ vysvetlil zámery tímu Roman Grendel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.