V Motormixu na půlku června můžete vidět další podnik letošní truckerské sezóny, jarní Brno i rozhovor s Martinem Matzkem k ukončení jeho startů v šampionátu FIA GT1 a nejen to. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout na tlačítko play nebo ulož jako přímo na titulní stránce webu.
„Jarní Brno potvrdilo pověsti o značném poklesu úrovně českého okruhového šampionátu, o čemž svědčil jen tucet vozů na startu D4. Autosalon Brno 2011 je minulostí a nechyběl u toho ani Motormix se svoji expozicí, věnovanou motoristickému sportu, kterou v pavilonu G1 navštívila dokonce i dakarská legenda J.L. Schlesser. Truckeři pak mají za sebou závody v Missanu a Albacete, přičemž hlavně při prvním uvedeném klání došlo i k řadě hodně dramatických situací, které ostatně nechybí ani v naší reportáži. Okruhový závodník Martin Matzke končí spolupráci s belgickým týmem a s Fordem GT již prestižní šampionát FIA GT1 nepojede, jak nám potvrdí i v rozhovoru. Novodobý Dakar plánuje další změny trasy a míří i do Peru a velmi atraktivní záběry přinášíme rovněž v reportáži z letošních závodů Offroad trialu, kterými fandy zveme na blížící se závod Eurotrialu v Sedlčanech a také na ME v trucktrialu v Ostravě. V naší pozvánce nechybí ani celá plejáda různých karambolů, svědčících o tom, že se jedná o opravdu akční a dramatickou disciplínu. Podíváme se i na další soutěž rakouského šampionátu – Bosch rallye, které se zúčastnilo i několik českých posádek,“ upřesňuje obsah tradičně pestrého pořadu Pavel Jelínek, šéfredaktor MotorMIXu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V Čechách se dále konkrétně jedná o města Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Přívrat u České Třebové, Třebovice v Čechách, Jevíčko, Velké Opatovice, Pečky, Stochov, Bohuňovice, Rynholec a Ořech. Na Moravě je k vidění kromě Hustopečí také třeba v kabelovkách v Kloboukách u Brna, Troubkách či Bzenci. V jednání jsou i další lokality a pořad bude snad ještě letos k vidění i třeba na Táborsku.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz nebo také obnovených stránkách www.motormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut ( max 20ti ) uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako ….Motormix, či především jeho šéfredaktor, v minulých dnech navíc připravil výstavku závodních vozů při příležitosti červnového veletrhu Autosalon Brno 2011, která se letos konala v moderním pavilonu G1, věnovaném výhradně závodění a motoristickému sportu. Výstavka se setkala s velkým zájmem návštěvníků veletrhu, kterých přišlo téměř 100 000.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?