Posádka Košického Procar Speed Teamu sa predstavila počas uplynulého víkendu na treťom podujatí seriálu DMACK Tyres Rally 2011, na XII.Rally Tríbeč.
Do Topoľčian a ich okolia zavítala rally súťaž po dlhej dvadsaťpäť ročnej pauze. To znamenalo, že všetky posádky, ktoré sa postavili na štart tejto súťaže v podstate nevedeli do čoho idú. V Romanovom prípade to platilo dvojnásobne, keďže ešte pred súťažou vyhlásil, že ešte nikdy v živote nebol nielen v Topoľčanoch, ale aj ich okolí.
V rámci XII.Rally Tríbeč sa trieda 3 v ktorej Roman Grendel so Zuzanou Lieskovcovou štartovali bola najobsadenejšou a na štart sa v rámci nej postavilo dvanásť posádok. Počas celej súťaže jazdila posádka bieleho Mitsubishi Lancer EVO IX časy na piatom až siedmom čase, čo pri veľmi silnej konkurencii, ak vezmeme v úvahu aj fakt, že Roman so Zuzanou jazdia na už spomínanom vozidle iba prvú sezónu nebolo zlé. Konečná siedma priečka v triede 3 nebola však ako nám Roman Grendel vysvetlil zapríčinená neskúsenosťou: „Napriek tomu, že sme sa obaja ráno zobudili dobre naladený a odhodlaný bojovať, už od prvej rýchlostnej skúšky sme sa akosi so Zuzanou nevedeli v aute nájsť. Samozrejme z tejto nervozity pramenili aj chyby, ktorých sme na tejto súťaži narobili viacej ako na predchádzajúcich dvoch dokopy. Neviem čo sa dialo, jednoducho sme asi nemali ten správny deň.“
Fanúšikovia Procar Speed Teamu budú môcť ďalšie Romanove výkony sledovať už v rámci prvého júnového víkendu na pretekoch automobilov do vrchu Moris Cup Jahodná v Košiciach, kde sa predstaví s rovnakým vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX ako tomu bolo na rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.