Žilinský KL Racing po jeho úvodnej súťaži v Prešove, kde ho reprezentovala posádka Patrik Sandell - Staffan Parmander sa postaví aj na štart jeho druhej súťaže. Tentoraz sa tak stane v Topoľčanoch na súťaži pod názvom XII. Rally Tribeč.
V prípade topoľčianskej rally volil tím vozidlo Citroën C2 R2 Max a posádku Lukasz Markowski – Maciej Machela. Tá je pre slovenských fanúšikov rally športu viac menej neznáma. Navyše to v Topoľčanoch a ich okolí bude ich slovenská premiéra. Dvadsaťosem ročný jazdec Lukasz Markowski sa rally športu aktívne venuje už od roku 2006.
Vo svojej pretekárskej kariére absolvoval rally súťaže nielen v rodnom Poľsku, ale aj v Českej republike, či Nemecku. V minuloročnej sezóne skončil v rámci poľských majstrovstiev na 16. mieste celkovej klasifikácie a na 5. mieste v rámci seriálu Citroën Racing Trophy v Poľsku. „Priznávame chceli sme inú posádku, ale mala už povinnosti v inom tíme. Markowskieho s Machalom nám poradil spolujazdec Przemek Zawada, ktorý ich sleduje už dlhšiu dobu. Osobne sa s chlapcami stretneme až v Topoľčanoch, zatiaľ sme boli iba v telefonickom kontakte. Berieme to ako výzvu, vyskúšať niečo nové a ukázať sa rally fanúšikom. Uvidíme ako chlapci zajazdia a podľa toho budeme, alebo nebudeme spoločne ďalej pokračovať,“ ozrejmili situáciu manažéri tímu KL Racing.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?