V prvním květnovém Motormixu je možné vidět trucktrial, závod MS v cross country rallye, MS okruhových géteček, okruhové trucky i naši a rakouskou rallye a nejen to. Některé reportáže pak v žádném jiném televizním pořadu u nás diváci neuvidí, což platí o MS FIA v CCR v Abu Dhabí, či rakouské Rallye Lavantal.
Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz a také zároveň nově na staronové adrese www.motormix.cz a to přímo na titulní stránce webu.
„Trucktrial v Milovicích odstartoval letošní sezónu v této disciplíně a vydařil se. Mirek Zapletal v dubnu startoval v Abu Dhabi a vedl si dobře, i když cíl nakonec pro technickou závadu neviděl. Okruhoví závodníci Martin Matzke a Jirka Janák se zase ohlížejí za závodem GT1 v Zolderu a druhý jmenovaný prozradí, že se právě domluvil i na dalších startech v letošních evropských závodech gétéček. Oba české truckerské týmy budou letos bojovat i v soutěži týmů, když lépe a dvěma zlatými do sezóny vstoupil tým MKR Technology. Navštívili jsme také rakouskou Rallye Lavantal a zmíníme i novinky k blížící se Kopné. Navíc odhalujeme první zajímavé exponáty expozice Motormixu závodních vozů na Autosalonu Brno i novinky k plánované trase Dakaru 2013, která zavítá nově také do Peru. Před závěrem krátce nahlédneme na Rallye Lužické hory, která úspěšně otevřela sezónu tuzemských sprintů. Na závěr si zájemci mohou opět zasoutěžit o vstupenky na červnový Autosalon Brno,“ odhaluje obsah pořadu jeho šéfredaktor Pavel Jelínek.
Za zmínku, či zdůraznění jistě stojí, že některé z uvedených pořadů mohou diváci vidět právě jen a jen v Motormixu, pokud jde o české televize. Tentokrát to platí o světovém šampionátu v Cross Countrry rallye v Abu Dhabi a o rakouské Rallye Lavantal. V minulém dílu to zase byla Baja Italian. Příliš mnoho pozornosti tuzemská média nevěnují ani třeba trucktrialu.
Připomenout můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „ „Mirek Zapletal startoval úspěšně na březnové Baja Italia a všichni čtyři jezdci také o tomto startu v pořadu pohovořili. Roudnický Martin Matzke závodil v Abu Dhabi v závodě FIA GT1. Truckerský evropský šampionát zase mění pravidla na používání pneumatik, což byl celkem nemalý problém loňské sezóny, a zmíníli jsme také letošní čtyřdílný šampionát v motoskieringu, který zná své celkové vítěze. V Humpolci se uskutečnilo testování speciálů pro autokros a rallyecros a informujeme rovněž o motokrosové sezóně, která již brzy odstartuje, a to i s rozhovory s několika českými motokrosaři. Truckerský tým MKR zase oficiálně odhalil jezdeckou sestavu, kterou letos rozšíří na trojici český jezdec Adam Lacko. Vrátili jsme se také podrobněji k Valašské rallye a krátce i k Rallye Šumava, která byla letos tragická a hodně krátká,“ připomíná výčet příspěvků z minulého dílu šéf Motormixu.
MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V jednání jsou i další lokality.
Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz nebo také www.motormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut ( max 20ti ) uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako ….
Motormix nyní navíc připravuje také výstavku závodních vozů při příležitosti červnového veletrhu Autosalon Brno 2011, která se letos „přestěhuje“ z pavilonu Z do nedalekého moderního pavilonu G1, který bude věnován výhradně závodění. Zároveň zde bude umístěna akce MOTORSPORT EXPO 2011, čili Mezinárodní veletrh dílů a vybavení pro motoristický sport. V G1 bude k vidění několik desítek závodních strojů z různých motoristických disciplín.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.