Na druhé podujatie seriálu DMACK Tyres Rally 2011 nastúpil slovenský RUFA Šport Team s posádkou Grzegorz Grzyb – Robert Hundla a vozidlom Ford Focus WRC08. Po výbornom začiatku ich však v RS6 zradila technika.
Už od prvej rýchlostnej skúšky sa posádka Grzegorz Grzyb – Robert Hundla ujala vedenia v rámci podujatia Rally Prešov. Posádke jednoznačne nová technika v podobe vozidla Ford Focus WRC08 sadla a po víťazstve v prvej, si na svoje konto pripísala najrýchlejší čas aj v nasledujúcich testoch.
Po piatej rýchlostnej skúške už mala pred konkurenciou náskok v podobe takmer tri štvrte minúty. Prišla však posledná rýchlostná skúška druhej sekcie a v jednej z početných zákrut jej z ničoho nič odpadlo jedno z kolies Fordu Focus WRC08. „Už v piatej rýchlostke som pocítil, že niečo nie je v poriadku. Volal som po jej cieli do servisu, kde nám kázali skontrolovať či nie je uvoľnená poloos, ale všetko vyzeralo v OK. Na štvrtom kilometri šiestej rýchlostnej skúšky nám však v jednom okamihu odpadlo ľavé zadné koleso. Zvyšných osem kilometrov testu sme napriek tomu došli, ale nedalo sa to opraviť, preto sme museli odstúpiť. Nie som si vedomý že by to bola moja chyba, asi to bolo únavou materiálu. Veľmi ma to mrzí, súťaž sme mali perfektne rozbehnutú a nebyť tejto poruchy určite by sme boli zvíťazili,“ ozrejmil situáciu Grzegorz Grzyb.
Foto: www.autosportfoto.sk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.