Dňa 30. 4. 2011 vo veku 48 rokov podľahol ťažkej chorobe Henrich Kollárik.
Bývalý účastník rally a dlhoročný organizátor automobilových podujatí. Jeho organizátorska éra začala v 80-tych rokoch pri zabezpečovaní medzinárodných pretekov Rallye Tatry. Bol pri znovuobnovení Dobšinského kopca a ako riaditeľ ho povýšil na významný medzinárodný podnik. V 90-tych rokoch sa práve vďaka nemu zrodila myšlienka usporiadať v Dobšinej automobilovú súťaž Rallye Gemer. Po niekoľkých slovenských majstrákoch bola táto súťaž zaradená aj do federálneho majstrovstva a patrila vďaka šotolinovým vložkám k najťažším.
Posledná rozlúčka s Henrichom Kollárikom bude dňa 2. 5. 2011 o 14:30 v Dome smútku v Dobšinej.
Česť jeho pamiatke.
Organizačný výbor DK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?