Dňa 30. 4. 2011 vo veku 48 rokov podľahol ťažkej chorobe Henrich Kollárik.
Bývalý účastník rally a dlhoročný organizátor automobilových podujatí. Jeho organizátorska éra začala v 80-tych rokoch pri zabezpečovaní medzinárodných pretekov Rallye Tatry. Bol pri znovuobnovení Dobšinského kopca a ako riaditeľ ho povýšil na významný medzinárodný podnik. V 90-tych rokoch sa práve vďaka nemu zrodila myšlienka usporiadať v Dobšinej automobilovú súťaž Rallye Gemer. Po niekoľkých slovenských majstrákoch bola táto súťaž zaradená aj do federálneho majstrovstva a patrila vďaka šotolinovým vložkám k najťažším.
Posledná rozlúčka s Henrichom Kollárikom bude dňa 2. 5. 2011 o 14:30 v Dome smútku v Dobšinej.
Česť jeho pamiatke.
Organizačný výbor DK
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?