V prvním jarním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín a opět nechybí řada rozhovorů s různými jezdci. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz a také zároveň nově na staronové adrese www.motormix.cz to přímo na titulní stránce.
„Mirek Zapletal se po více než roce od své havárie na Dakaru vrátil a s továrním speciálem BMW X3 dojel těsně za medailí na březnové Baja Italia, kam jsme za ním vyrazili. Úvod vrchařské sezóny obstará již v neděli 10. dubna obnovený závod Brněnský Drak a ještě před ním jsme mluvili s vrchaři Davidem Komárkem, Jiřím Špalkem a Markem Rybníčkem. Podíváme se také na Valašku, kterou vyhrál stylem start cíl Jan Kopecký s Fábií S2000 a hovořili jsme s „Dakaráky“ Mílou Janáčkem a Robertem Randýskem. Krátce zmíníme i blížící se Lužickou rallye, která musela pozměnit trať kvůli povodním, výsledky Zlatého volantu, Rallye Hustopeče, kde pořadatelé připravují i novou okruhovou erzetu, či tunely Dobrovského v Brně, které dostaly nové stavební povolení a opět se staví. O nové sezóně jsme hovořili také s Tomášem Mičánkem, jehož tým bude letos nasazovat hned čtyři Porsche. A v Motormixu nechybí ani rozhovor s dalším partnerským jezdcem – Martinem Matzkem – tedy nejmladším jezdcem seriálu FIA GT1, který má nyní za sebou první letošní závod v Abu Dhabi s Fordem GT. Na závěr si zájemci mohou opět zasoutěžit o vstupenky na červnový autosalon v Brně,“ upřesňuje obsah pořadu šéfredaktor Pavel Jelínek.Připomenout můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „Vracíme se ještě s řadou rozhovorů k nedávnému Freestylu na výstavišti Brně. Okruhová sezóna se blíží, ale zdá se, že mnoho českých závodníků bude startovat ne v českém, ale ve slovenském šampionátu, jak nám v rozhovoru naznačil jeden z nich, brněnský závodník Robert Šenkýř. V Motormixu můžete vidět rozhovor s Mirkem Zapletalem o jeho návratu do závodního vozu. Také trucktrialový kalendář se již rýsuje a navíc se u nás pojede i závod ME a to o prázdninách v Ostravě. Na závěr jsme se podívali do Litomyšle, kde se uskutečnilo již třetí vydařené Setkání mistrů. Na úplný závěr Motormixu si pak můžete zasoutěžit o vstupenky na mezinárodní Autosalon Brno 2011,“ připomíná výčet příspěvků z minulého dílu šéf Motormixu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V jednání jsou i další lokality.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz a také www.motormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.