V prvním jarním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín a opět nechybí řada rozhovorů s různými jezdci. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz a také zároveň nově na staronové adrese www.motormix.cz to přímo na titulní stránce.
„Mirek Zapletal se po více než roce od své havárie na Dakaru vrátil a s továrním speciálem BMW X3 dojel těsně za medailí na březnové Baja Italia, kam jsme za ním vyrazili. Úvod vrchařské sezóny obstará již v neděli 10. dubna obnovený závod Brněnský Drak a ještě před ním jsme mluvili s vrchaři Davidem Komárkem, Jiřím Špalkem a Markem Rybníčkem. Podíváme se také na Valašku, kterou vyhrál stylem start cíl Jan Kopecký s Fábií S2000 a hovořili jsme s „Dakaráky“ Mílou Janáčkem a Robertem Randýskem. Krátce zmíníme i blížící se Lužickou rallye, která musela pozměnit trať kvůli povodním, výsledky Zlatého volantu, Rallye Hustopeče, kde pořadatelé připravují i novou okruhovou erzetu, či tunely Dobrovského v Brně, které dostaly nové stavební povolení a opět se staví. O nové sezóně jsme hovořili také s Tomášem Mičánkem, jehož tým bude letos nasazovat hned čtyři Porsche. A v Motormixu nechybí ani rozhovor s dalším partnerským jezdcem – Martinem Matzkem – tedy nejmladším jezdcem seriálu FIA GT1, který má nyní za sebou první letošní závod v Abu Dhabi s Fordem GT. Na závěr si zájemci mohou opět zasoutěžit o vstupenky na červnový autosalon v Brně,“ upřesňuje obsah pořadu šéfredaktor Pavel Jelínek.Připomenout můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „Vracíme se ještě s řadou rozhovorů k nedávnému Freestylu na výstavišti Brně. Okruhová sezóna se blíží, ale zdá se, že mnoho českých závodníků bude startovat ne v českém, ale ve slovenském šampionátu, jak nám v rozhovoru naznačil jeden z nich, brněnský závodník Robert Šenkýř. V Motormixu můžete vidět rozhovor s Mirkem Zapletalem o jeho návratu do závodního vozu. Také trucktrialový kalendář se již rýsuje a navíc se u nás pojede i závod ME a to o prázdninách v Ostravě. Na závěr jsme se podívali do Litomyšle, kde se uskutečnilo již třetí vydařené Setkání mistrů. Na úplný závěr Motormixu si pak můžete zasoutěžit o vstupenky na mezinárodní Autosalon Brno 2011,“ připomíná výčet příspěvků z minulého dílu šéf Motormixu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na severu Čech ve Štětí. V jednání jsou i další lokality.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz a také www.motormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?