V pátém letošním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín s řadou jistě zajímavých rozhovorů. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout pravou myší a uložit jako.
A takto již vypadá konkrétní obsah pořadu s nabídkou desítky aktuálních příspěvků. „Tomáš Kostka by se chtěl vrátit do DTM a pokud to nevyjde, má nabídku jezdit letos také rallye s vozem WRC. Navštívili jsme i téměř neznámou, ale jistě atraktivní disciplínu Autoskiering. Tým Roberta Šenkýř připravuje na sezónu opět několik vozů, i když tentokrát známý jezdec promluví v Motormixu jen krátce a více řekne příště. Před sezónou jsme hovořili také s úřadujícím mistrem v rallye Pavlem Valouškem. V té chvíli, přestože rozhovor byl natočen v minulých dnech, ale ještě jezdec netušil, že Škodovka nakonec nečekaně a pár dní před startem sezóny zruší podporu jeho týmu, takže nakonec vše bude poněkud jinak. Na únorové Švédské rallye vybojovali zlato a stříbro naši Martinové Semerád a Prokop a v tomto případě zase pro změnu ještě Prokop netušil, jaké problémy je potkají v Mexiku a že ze zdejší soutěže si nakonec doveze dokonce zlato v S2000. Další úřadující mistr Zdeněk Pořízek zase prozradí, že přestupuje do speciálu Hummer H3 EVO 1. Podrobněji nahlédneme na velmi atraktivní disciplínu, zvanou trucktrial, přičemž jeho tuzemská sezóna startuje zhruba za měsíc tradičně v Milovicích. Informujeme rovněž o faktu, že Motormix také letos připravuje výstavku závodních speciálů různých disciplín a to na červnovém Autosalonu Brno, přičemž tentokrát nebude v pavilonu Z, ale přesunuje se do moderního G1. Zmíníme také tzv. Hedvábnou stezku, která se letos jede již v červenci a kam se chystá i několik našich posádek, i novinku, že šestinásobný vítěz Dakaru Rus Čagin jako jezdec nečekaně končí. Ná závěr můžete vidět rozhovor s Davidem Vršeckým o jeho světových rekordech v Dubaji a pak i těch dalších, jejichž sedmileté výročí si v Buggyře připomněli právě v minulých dnech. Na úplný závěr si můžete opět zasoutěžit o DVD z Afrika Eco Race 2011,“ vypočítává nabídku příspěvků šéfredaktor pořadu Pavel Jelínek.Připomenout můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „ „Zavítali jsme na motoskiering v Kostelci nad Orlicí a vzápětí se pro změnu ze sněhu přesunuli do horkého písku do Afriky, o které nám povykládal Tomáš Tomeček, vítěz nedávné Africa Eco Race mezi trucky. O nedávném problému českého motokrosu i jeho nadcházející sezóně pohovořil pořadatel těchto závodů Jan Juřička. David Vršecký zase odhalil jméno druhého jezdce Buggyry pro letošní sezónu, jímž bude Brit Levett. Krátce jsme se podívali také na závod FMX v Brně, jemuž kraloval mistr světa Libor Podmol, a diváci se mohli dozvědět i další horkou novinku. Třebíčský Martin Hudec nám totiž prozradil, že by chtěl s Jardou Pešlem, zkušeným „offrouďákem“ startovat již na příštím Dakaru 2012 s Pajerem,“ připomíná výčet příspěvků z minulého dílu šéf a zároveň producent MotormixuMotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, na severu Čech ve Štětí atd. V jednání jsou momentálně i další a nové lokality.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší a uložit jako.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.