Ve čtvrtém letošním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín a diváci se dozví i hned několik horkých novinek. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz.
„Po pěti závodech, které se neuskutečnily, se konečně jel motoskiering v Kostelci nad Orlicí a poté i další závody. Pak se ze sněhu přesuneme pro změnu do horkého písku do Afriky a přineseme rozhovor s Tomášem Tomečkem, vítězem nedávné Africa Eco Race mezi trucky. Pak se opět vrátíme do jedné stopy - český motokros měl sice problém, ale již zná kalendář na nadcházející sezónu, který obsahuje dokonce osm dílů, jak v rozhovoru prozradí Jan Juřička. David Vršecký zase odhalí jméno druhého jezdce Buggyry pro letošní sezónu, jímž bude Brit Levett. Dále fandy pozveme na Valašskou rallye a posádky do Hustopeč, kde závodníkům připravili velké slevy.Krátce se podíváme také na závod FMX v Brně, jemuž kraloval mistr světa Libor Podmol, a pak následuje další horká novinka. Třebíčský Martin Hudec prozradí, že by chtěl s Jardou Pešlem, zkušeným „offrouďákem“ startovat již na příštím Dakaru 2012 s Pajerem. Představujeme také letošní okruhový kalendář. Na závěr si pak diváci mohou zasoutěžit o pěkné DVD z Afrika Eco Race 2011,“ vypočítává obsah pořadu jeho šéfredaktor Pavel Jelínek.Připomenout můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „Ještě jednou se vracíme k nedávné rakouské Janner rallye a v druhém příspěvku představíme zcela novou techniku vrchaře Davida Komárka, který přestupuje do rychlé placky Norma, tedy do vozu, s jakým ještě ve své bohaté kariéře nezávodil. Závodní tým Buggyra zase na letošní sezónu připravuje opět dva vozy a představíme i letošní kalendář české rallye. Okruhoví závodníci Petr Kačírek a Dan Suchý zase vyzkoušeli společně rallye a krátce nám o tomto přestupu a své loňské sezóně popovídají. Na závěr pořadu zavítáme na věhlasné Rallye Monte Carlo, které opět bylo velmi náročné především na správnou volbu pneumatik,“ připomíná výčet příspěvků z minulého dílu šéf Motormixu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, na severu Čech ve Štětí, či nově v části Kuřimi.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz , kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako ….
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.