Ve čtvrtém letošním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín a diváci se dozví i hned několik horkých novinek. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu je na známé adrese www.tvmotormix.cz.
„Po pěti závodech, které se neuskutečnily, se konečně jel motoskiering v Kostelci nad Orlicí a poté i další závody. Pak se ze sněhu přesuneme pro změnu do horkého písku do Afriky a přineseme rozhovor s Tomášem Tomečkem, vítězem nedávné Africa Eco Race mezi trucky. Pak se opět vrátíme do jedné stopy - český motokros měl sice problém, ale již zná kalendář na nadcházející sezónu, který obsahuje dokonce osm dílů, jak v rozhovoru prozradí Jan Juřička. David Vršecký zase odhalí jméno druhého jezdce Buggyry pro letošní sezónu, jímž bude Brit Levett. Dále fandy pozveme na Valašskou rallye a posádky do Hustopeč, kde závodníkům připravili velké slevy.Krátce se podíváme také na závod FMX v Brně, jemuž kraloval mistr světa Libor Podmol, a pak následuje další horká novinka. Třebíčský Martin Hudec prozradí, že by chtěl s Jardou Pešlem, zkušeným „offrouďákem“ startovat již na příštím Dakaru 2012 s Pajerem. Představujeme také letošní okruhový kalendář. Na závěr si pak diváci mohou zasoutěžit o pěkné DVD z Afrika Eco Race 2011,“ vypočítává obsah pořadu jeho šéfredaktor Pavel Jelínek.Připomenout můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „Ještě jednou se vracíme k nedávné rakouské Janner rallye a v druhém příspěvku představíme zcela novou techniku vrchaře Davida Komárka, který přestupuje do rychlé placky Norma, tedy do vozu, s jakým ještě ve své bohaté kariéře nezávodil. Závodní tým Buggyra zase na letošní sezónu připravuje opět dva vozy a představíme i letošní kalendář české rallye. Okruhoví závodníci Petr Kačírek a Dan Suchý zase vyzkoušeli společně rallye a krátce nám o tomto přestupu a své loňské sezóně popovídají. Na závěr pořadu zavítáme na věhlasné Rallye Monte Carlo, které opět bylo velmi náročné především na správnou volbu pneumatik,“ připomíná výčet příspěvků z minulého dílu šéf Motormixu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, na severu Čech ve Štětí, či nově v části Kuřimi.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz , kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako ….
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.