Ve třetím letošním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín – tentokrát hned dvě významné zimní rallye – Janner i Monte Carlo – i třeba rozhovor s Davidem Komárkem, který do nové sezóny vyrazí se zcela novým závodním vozem, plackou Norma. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu již je na internetu na známé adrese www.tvmotormix.cz.
„Ještě jednou se vracíme k nedávné rakouské Janner rallye a v druhém příspěvku představíme zcela novou techniku vrchaře Davida Komárka, který přestupuje do rychlé placky Norma, tedy do vozu, s jakým ještě ve své bohaté kariéře nezávodil. Závodní tým Buggyra zase na letošní sezónu připravuje opět dva vozy a představíme i letošní kalendář české rallye. Okruhoví závodníci Petr Kačírek a Dan Suchý zase vyzkoušeli společně rallye a krátce nám o tomto přestupu a své loňské sezóně popovídají. Na závěr pořadu zavítáme na věhlasné Rallye Monte Carlo, které opět bylo velmi náročné především na správnou volbu pneumatik,“ nastínil obsah pořadu šéfredaktor Pavel Jelínek.Připomenout pro případné nepravidelné diváky můžeme také obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu „Podíváme se na rakouskou Janner rallye, jíž se zúčastnila i řada českých posádek. Cíl Dakaru 2011 většina českých posádek přes slibně rozjetý závod bohužel neviděla, ale tři stroje s českou vlaječkou nakonec zdárně dojely. Zato Tomáš Tomeček na Africa Eco Race uspěl a dojel až do skutečného Dakaru, navíc jako zlatý. Další zajímavostí nahlédneme do světa okruhů a to informací, že okruhový Octavia cup se letos pojede společně s novým Renault Clio cupem, což slibuje přece jen plnější startovní pole. Český motokross má naopak po odchodu dvou nejvýznamnějších sponzorů poměrně značný problém, i když nakonec je už znám kalendář a snad se i letos tento šampionát pojede. Zmíníme se také o 24 hodinovce v Dubaji, kde český tým dojel druhý. A na závěr ještě příběh, jako z Kocourkova: V Brně byla rozhodnutím soudu zastavena stavba téměř dokončených tunelů Dobrovského za šest miliard, na jejichž zprovoznění čekají desetitisíce motoristů,“ zakončil výčet příspěvků z minulého dílu šéf Motormixu.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Nově se nyní vysílá v části Kuřimi.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz , kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd. Stačí kliknout pravou myší uložit jako.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?