Organizátor letošní Citroën Racing Trophy CZ si dovoluje oznámit, že konečná podoba CRT 2011 doznala ještě zásadních změn. Tyto změny jsou vedeny snahou o maximální motivování posádek C2 R2 Max i DS3 R3.
Citroën Racing Trophy CZ se v roce 2011 uskuteční na šesti podnicích Mediasport MMČR. Na pohárovém kalendáři závodů se proti minulé sezoně nic nemění, opět v něm zůstává i nejprestižnější domácí soutěž Barum Czech Rally Zlín.CRT CZ 2011 je nově vypsán pro vůz Citroën C2 R2 MAX (tř. 6) a žhavou novinku francouzské automobilky Citroën DS3 R3T (tř. 5). Posádky s vozy francouzské značky ale nebudou bojovat proti sobě. Oba poháry budou odděleny a vozy klasifikovány v rámci absolutního pořadí ve svých třídách. Každý tak bude moci dosáhnout na finanční odměny pouze při duelech se srovnatelnou konkurencí.Pravidla Citroën Racing Trophy CZ nedoznala podstatných změn. Z bojů o finanční prémie jsou nadále vyloučeny speciály Super 1600 (tř. 5) a Kit Car (tř. 5 a 6). Jednou z dalších novinek je systém bodování v jednotlivých závodech. Na základě počtu získaných bodů budou na konci sezony rozděleny finanční šeky na nákup náhradních dílů. Podmínkou klasifikace je start v pěti závodech šestidílného seriálu. Už není nutností dokončení pěti závodů, jako tomu bylo v právě odjeté sezoně 2010.Kalendář Citroën Racing Trophy CZ 2011 25. – 26. března Valašská rally Val. Meziříčí 27. – 28. května Rally Český Krumlov 10. – 12. června Agrotec Rally Hustopeče01. – 03. července Bohemia Rally 26. – 28. srpna Barum rally Zlín23. – 24. září Rally PříbramV každé z rally zapsané v kalendáři závodů „CITROËN RACING TROPHY CZ 2011“ lze podle konečného výsledku získat odměnu za umístění dle níže uvedené tabulky.Citroën DS3 R3T – hodnocení ve třídě 5Tabulka finančních odměn a bodů pro jednotlivé závody (Tř. 5, mimo vozy S1600 a Kit Car)1. místo 3000 € 102. místo 2000 € 8Celkem 5000 € / závod Citroën C2 R2 Max – hodnocení ve třídě 6Tabulka finančních odměn a bodů pro jednotlivé závody (Tř. 6, mimo vozy Kit Car)1. místo 2500 € 102. místo 1500 € 83. místo 1000 € 64. místo 500 € 4Celkem 5500 € / závodOdměny za umístění budou vyplaceny po každém závodě.
Celkové umístění Citroën Racing Trophy CZ 2011Pořadí vzejde v závislosti na počtu získaných bodů. V případě, že dva jezdci budou mít stejný počet bodů, budou rozlišeni dle kvality jejich výsledků na jednotlivých závodech kalendáře (počet prvních míst, druhých, třetích atd.). Pokud nebude možné dva jezdce rozlišit, bude jim udělena odměna ve stejné výši.Citroën C2R2 MAX1. místo 4000 € 2. místo 2000 € 3. místo 1000 € Citroën DS3 R3T1. místo 5000 €Celkem 12000 € / sezonaVšechny potřebné informace k Citroën Racing Trophy CZ 2011 naleznete na aktualizovaných stránkách: www.citroenracingtrophy.cz Citroën Racing Trophy CZ bude nově zajišťovat společnost GEKON RACING s.r.o., která zároveň distribuuje náhradní díly a přestavbové kity pro vozy Citroën C2 R2 MAX i pro nové vozy Citroën DS3 R3T. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?