Ve druhém letošním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží z různých disciplín – od zimní rallye přes okruhy a motokross pod Dakar. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu již je na internetu na známé adrese www.tvmotormix.cz.
„Podíváme se na rakouskou Janner rallye, jíž se zúčastnila i řada českých posádek. Cíl Dakaru 2011 většina českých posádek přes slibně rozjetý závod bohužel neviděla, ale tři stroje s českou vlaječkou nakonec zdárně dojely. Zato Tomáš Tomeček na Africa Eco Race uspěl a dojel až do skutečného Dakaru, navíc jako zlatý – a navíc i s nálepkami Motormixu na své Tatře. Další zajímavostí nahlédneme do světa okruhů a to informací, že okruhový Octavia cup se letos pojede společně s novým Renault Clio cupem, což slibuje přece jen plnější startovní pole. Český motokross má naopak po odchodu dvou nejvýznamnějších sponzorů poměrně značný problém, i když nakonec je už znám kalendář a snad se i letos tento šampionát pojede. Zmíníme se také o 24 hodinovce v Dubaji, kde český tým dojel druhý. A na závěr ještě příběh, jako z Kocourkova: V Brně byla rozhodnutím soudu zastavena stavba téměř dokončených tunelů Dobrovského za šest miliard, na jejichž zprovoznění čekají desetitisíce motoristů,“ zakončil výčet příspěvků šéf Motormixu Pavel Jelínek.A připomeňme ještě obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu: „V pořadu se vracíme k nečekaně sněhové tečce za sezónou, kterou v Česku udělal tradičně šestnáctý Pražský rallyesprint. Zmíníme také, že v letošním evropském šampionátu trucků chce stáj MKR do svého třetího vozu nasadit českého jezdce a že se pečlivě na sezónu chystá také stáj Buggyra. S příchodem nového roku odstartoval Dakar 2011, o kterém se rovněž zmíníme. Dále jsme připravili také několik rozhovorů s českými vrchaři, včetně Davida Komárka, který do nové sezóny vyrazí se zcela novým vozem – prototypem Norma M20 F s třílitrovým motorem. Motormix pak zakončujeme pozvánkou na brněnský freestylový závod do Brna, kam by měl již začátkem února přijet skákat i čerstvý mistr světa - Ostravák Libor Podmol, i informací o tom, že evropský trucktrial se letos pojede také u nás. Diváci si pak mohou i zasoutěžit o pěkný nástěnný kalendář partnerského týmu CP motorsport.,“ připomíná šéfredaktor Pavel Jelínek.MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Nově se nyní vysílá v části Kuřimi.Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz , kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu jsou k dispozici vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno a během pouze několika minut uložit do počítače a pak pustit bez cukání, případně s možností posunování atd.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.