V posledním letošním Motormixu je k vidění tradičně řada reportáží – od skákajících motocyklů, přes závody vrchařských i soutěžních aut, sněhovou rallye až třeba po závodící trucky. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu již je na internetu na www.tvmotormix.cz.
„V posledním letošním pořadu se vracíme k tečce za vrchařskou sezónou LMBT, kterou bylo tradičně netradiční klání na autodromu ve Vysokém Mýtě. Ostravský dvojzávod MS halovém freestyle vyhrál náš Libor Podmol, který se nakonec a po zásluze stal letos dokonce mistrem světa! Obrovský úspěch si letos vyzávodil také Antonín Tlusťák, který se stal vícemistrem Evropy, což je historický úspěch i z hlediska českého motorsportu! Vracíme se také k tradičnímu Setkání mistrů v Sosnové a přinášíme i novinku, že závodní trucky se premiérově objeví na soutěžích cross coutry rallye v Evropě. Což by mohla být i zajímavá příležitost pro testování a „ukázání se“ i pro české dakarské týmy. Letos vyloženě sněhová byla Mikuláš rallye Slušovice, které věnujeme nejvíce prostoru a právě v tomto příspěvku se mimochodem s Tomášem Kostkou ( ve Slušovicích stříbrným) vracíme k jeho startu na letošní Barumce i k jeho poměrně hodně dramatickému výletu mimo trať. Před závěrem se pak ještě podruhé vracíme na podzimní Rallye Legend v San Marinu, tentokrát s důrazem na čtyři české posádky. Na úplný závěr si pak opět zájemci mohou zasoutěžit o DVD Dobrodružství zvané Dakar ,“ vypočítává šéfredaktor Motormixu Pavel Jelínek A připomeňme ještě obsah předchozího dílu, který zůstává ještě dva týdny do další premiéry ke stažení na internetu: „Vydařenou tečku za sezónou u našich sousedů udělala Waldvierttel rallye a vracíme se také k motokrosovému šampionátu žen, jenž vyvrcholil na známém závodišti v Přerově. Věnujeme se také Dakaru 2011, který se pojede z větší části zcela novou trasou, zmíníme rovněž připravovaný šampionát Cross country rallye 2011 a vrátíme se k okruhovému Epilogu a zároveň k přípravám českého týmu na lednový závod 24 hodin v Dubaji,“ připomíná Pavel Jelínek. MotorMIX je vysílán v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Jedná se o nízkorozpočtový půlhodinový pořad, který má premiéru každé dva týdny. Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu stačí kdykoliv kliknout a pořad se okamžitě a kdykoliv po několika sekundách spustí. K dispozici jsou zde vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno uložit do počítače a pak pustit bez cukání atd. „Na závěr roku chci ještě poděkovat partnerům za podporu, zejména pak firmě Agrotec Hustopeče, vedení BVV a především veletrhu Autosalon a Autotec a firmě Michl Motorsport. Dále samozřejmě všem kameramanům a spolupracovníkům, samozřejmě i závodníkům, kteří vozí na svých vozech naše nálepky, a také divákům za pozornost i ohlasy,“ dodává Pavel Jelínek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.