V Motormixu je tradičně k vidění směska příspěvků z různých disciplín, tentokrát ale zcela s vyjímkou klasické rallye, na kterou dojde zase příště. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu na internetu je na www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout na tuto adresu a můžete se hned po otevření hlavní stránky dívat, či neméně snadno stahovat.
„Předposledním dílem vrchařského LM Berg trophy byl závod na Laudon u Lanškrouna, kde v rámci hodnocení tohoto seriálu kraloval David Komárek. Také šampionát ME trucků se blíží ke konci a v pořadu se vracíme k posledním jeho závodům především z hlediska českých jezdců a týmů. Evropská vrchařská sezóna skončila v Buzetu vítězstvím našeho Václava Janíka a zmíníme rovněž, že prestižní závod FIA GT se podle nyní již oficiálních zpráv v Brně od příští sezóny nepojede, WTCC pak ještě příští rok ano ( naposledy). Brňan Michal Pavlík s Morganem vyhrál letošní anglický seriál Aero Racing Morgan Challenge a na rychle se blížící Dakar 2011 pojedou i české speciály Hummer H3 EVO, či Czech Dakar team se zcela novými motory Caterpillar. Na závěr pak přinášíme zajímavost, že při říjnovém brněnském Epilogu na závěr letošní sezóny se mimochodem premiérové za volantem objeví motocyklový závodník Karel Abraham,“ shrnuje obsah pořadu šéfredaktor Pavel JelínekMotorMIX je vysílán na R1 -TV Vysočina ( regionální vysílání TV Prima – v sobotu ráno ) a dále v lokálních televizních sítích v různých časech a vždy s několika reprízami, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV Příbram (novinka), či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Jedná se o nízkorozpočtový půlhodinový pořad, který má premiéru každé dva týdny. „V Motormixu mohou diváci vidět i řadu rozhovorů se závodníky. Tentokrát s Milanem Svobodou, novým mistrem republiky v závodech do vrchu, či s dalšími rychlými vrchaři Davidem Komárkem, Vladimírem Vitverem a Jiřím Špalkem, kteří si výborně vedou v rámci seriálu LMBT. Největší prostor pak dostali dakarští závodníci Miroslav Zapletal a Tomáš Ouředníček a dakarský nováček Zdeněk Sládek, kteří by na Dakaru měli startovat se speciály Hummer H 3 EVO. Krátce pohovoří i mistr Evropy David Vršecký a také Michal Pavlík, který má za sebou na rozdíl od Vršeckého velmi vydařenou sezónu,“ informuje dále Pavel Jelínek a pokračuje : „V příštím dílu Motormixu se vrátíme k Admiral rallye Vyškov, k závodu do vrchu v Divákách, k Rallye Příbram a řadou rozhovorů k Podzimní ceně Masarykova okruhu !“Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu stačí kdykoliv kliknout a pořad se okamžitě a kdykoliv po několika sekundách spustí. K dispozici jsou zde vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno uložit do počítače a pak pustit bez cukání atd.Kontakt na redakci : Mobil : 732 223456 Tisková informace pořadu MotorMIX 2010 říjen 01V Brně 3. října 2010www.tvmotormix.cz
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.