V Motormixu je tradičně k vidění směska příspěvků z různých disciplín, tentokrát ale zcela s vyjímkou klasické rallye, na kterou dojde zase příště. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu na internetu je na www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout na tuto adresu a můžete se hned po otevření hlavní stránky dívat, či neméně snadno stahovat.
„Předposledním dílem vrchařského LM Berg trophy byl závod na Laudon u Lanškrouna, kde v rámci hodnocení tohoto seriálu kraloval David Komárek. Také šampionát ME trucků se blíží ke konci a v pořadu se vracíme k posledním jeho závodům především z hlediska českých jezdců a týmů. Evropská vrchařská sezóna skončila v Buzetu vítězstvím našeho Václava Janíka a zmíníme rovněž, že prestižní závod FIA GT se podle nyní již oficiálních zpráv v Brně od příští sezóny nepojede, WTCC pak ještě příští rok ano ( naposledy). Brňan Michal Pavlík s Morganem vyhrál letošní anglický seriál Aero Racing Morgan Challenge a na rychle se blížící Dakar 2011 pojedou i české speciály Hummer H3 EVO, či Czech Dakar team se zcela novými motory Caterpillar. Na závěr pak přinášíme zajímavost, že při říjnovém brněnském Epilogu na závěr letošní sezóny se mimochodem premiérové za volantem objeví motocyklový závodník Karel Abraham,“ shrnuje obsah pořadu šéfredaktor Pavel JelínekMotorMIX je vysílán na R1 -TV Vysočina ( regionální vysílání TV Prima – v sobotu ráno ) a dále v lokálních televizních sítích v různých časech a vždy s několika reprízami, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV Příbram (novinka), či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Jedná se o nízkorozpočtový půlhodinový pořad, který má premiéru každé dva týdny. „V Motormixu mohou diváci vidět i řadu rozhovorů se závodníky. Tentokrát s Milanem Svobodou, novým mistrem republiky v závodech do vrchu, či s dalšími rychlými vrchaři Davidem Komárkem, Vladimírem Vitverem a Jiřím Špalkem, kteří si výborně vedou v rámci seriálu LMBT. Největší prostor pak dostali dakarští závodníci Miroslav Zapletal a Tomáš Ouředníček a dakarský nováček Zdeněk Sládek, kteří by na Dakaru měli startovat se speciály Hummer H 3 EVO. Krátce pohovoří i mistr Evropy David Vršecký a také Michal Pavlík, který má za sebou na rozdíl od Vršeckého velmi vydařenou sezónu,“ informuje dále Pavel Jelínek a pokračuje : „V příštím dílu Motormixu se vrátíme k Admiral rallye Vyškov, k závodu do vrchu v Divákách, k Rallye Příbram a řadou rozhovorů k Podzimní ceně Masarykova okruhu !“Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu stačí kdykoliv kliknout a pořad se okamžitě a kdykoliv po několika sekundách spustí. K dispozici jsou zde vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno uložit do počítače a pak pustit bez cukání atd.Kontakt na redakci : Mobil : 732 223456 Tisková informace pořadu MotorMIX 2010 říjen 01V Brně 3. října 2010www.tvmotormix.cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?