Pravidelný účastník sprintů Petr Pelech se s Hondou Civic Type-R postaví i na start Barumky. Loni si posádka odbyla premiéru ve velkém mistráku, letos postoupí ještě o krok výše.
Loňští vicemistři sprintové třídy N3 letos opět bojují v malém mistráku o mistrovský titul a po Rally Agropa Pačejov jim zatím patří průběžné první místo ve třídě. Loni si Petr poprvé vyzkoušel velký mistrák při Rally Příbram. Letos posádka zvolila start na Barum rally, která je zařazená i do šampionátu IRC. Proč zrovna Barumka? „Výrobce nealko piva Fríí je naším sponzorem a zároveň se sponzorsky podílí i na Barum rally,“ vysvětluje Petr, proč padla volba výletu za „velkými kluky“ zrovna na nejprestižnější českou soutěž.
Dnes posádka Pelech - Zimolka najížděla nedělní rychlostní testy a zatím si to velmi užívá. „Ze sprintů jsme zvyklí tak na maximálně 15 km dlouhou zkoušku. Tady je to o něčem jiném. Jedna runda vydá vlastně za celý sprint. Vůbec si třeba nedokážu představit jestli nám vydrží brzdy. Nikdy jsme totiž nemuseli řešit otázku, jak moc šetřit auto. Ve sprintech je servis pokaždé doslova za rohem,“ vypočítává Petr.
Všechny fanoušky rally zároveň zveme v pátek ve 12 hodin na zlínské náměstí, kde bude probíhat autogramiáda posádky. Honda Civic Type-R oděná do designu nealko piva Fríí vyrazí v pátek na start městské speciálky se startovním číslem 105 na dveřích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.