Po úspechu v podobe druhého miesta v rámci seriálu SWRC pokračuje naďalej slovenský RUFA Šport Team v dobíjaní svetových rally. Už počas nadchádzajúceho víkendu posádka Per Gunnar Andersson – Anders Frederiksson odštartuje na ADAC Rallye Deutschland.
Na štart súťaže, ktorý je plánovaný už v priebehu nadchádzajúceho piatku, sa švédska posádka reprezentujúca slovenský tím postaví na osvedčenom vozidle Škoda Fabia S2000 z dielní zlínskeho JM Racing. Počas súťaže, rovnako ako aj ostatné zúčastnené posádky, budú musieť Andersson s Frederikssonom absolvovať trať o celkovej dĺžke takmer tisícdvesto kilometrov. V tomto počte je už započítaných aj devätnásť rýchlostných skúšok, ktoré majú dovedna dĺžku vyše štyristo kilometrov. Prvú posádku privítajú diváci na cieľovej rampe v nemeckom meste Trier v nedeľu po pol druhej popoludní. Manažér tímu, Ľubomír Kleman vyjadril spokojnosť: \"Som rád, že spolupráca s posádkou pokračuje ďalej. Zo strany tímu panuje s dosiahnutými výsledkami absolútna spokojnosť, chlapci sú aktuálne na druhej priečke v rámci priebežného hodnotenia seriálu SWRC. Rozbehnutú spoluprácu nemáme prečo rušiť. Ideme ďalej.\"
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?