Do čtvrté desítky své existence vstoupila jedna z nejstarších automobilových soutěží Rally Agropa s novým názvem a logem "FUCHS OIL Rally Agropa".
A byl to vstup více než originální. Rally, kterou vždy již tradičně provázelo krásné počasí, tentokrát příroda ukázala i svou odvrácenou tvář. Déšť, déšť a zase jen déšť…. Tak nějak by se vše dalo výstižně shrnout do jedné věty. A když zrovna nepršelo, tak pro změnu lilo. A právě tyto vrtochy počasí měly ve dnech 6. - 7. srpna prověřit připravenost pořadatelů z AMK Pačejov na všech úrovních. A s odstupem času lze bez nadsázky s potěšením konstatovat, že obstáli na pomyslnou jedničku. V extrémních podmínkách vydržela technika, vydrželi i lidé.
Celá soutěž proběhla bez větších problémů. Její ozdobou byla bezesporu zbrusu nová, třináct a půl kilometru dlouhá rychlostní zkouška Hlupín - Čečelovice, o níž mimochodem na závěrečné tiskové konferenci prohlásila vítězná posádka, že je nejlepší v celém seriálu MČR!!! V nestandardních podmínkách rozhodně neutrpěla ani sportovní úroveň XXXI. ročníku FUCHS OIL Rally Agropa, který se stal jedním z nejúspěšnějších v celé dlouholeté historii tohoto závodu. Všem, kteří se svou měrou podíleli na zdárném průběhu soutěže, patří dík a zasloužené uznání nejen z úst ředitelství, ale i soutěžních posádek.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?