Do čtvrté desítky své existence vstoupila jedna z nejstarších automobilových soutěží Rally Agropa s novým názvem a logem "FUCHS OIL Rally Agropa".
A byl to vstup více než originální. Rally, kterou vždy již tradičně provázelo krásné počasí, tentokrát příroda ukázala i svou odvrácenou tvář. Déšť, déšť a zase jen déšť…. Tak nějak by se vše dalo výstižně shrnout do jedné věty. A když zrovna nepršelo, tak pro změnu lilo. A právě tyto vrtochy počasí měly ve dnech 6. - 7. srpna prověřit připravenost pořadatelů z AMK Pačejov na všech úrovních. A s odstupem času lze bez nadsázky s potěšením konstatovat, že obstáli na pomyslnou jedničku. V extrémních podmínkách vydržela technika, vydrželi i lidé.
Celá soutěž proběhla bez větších problémů. Její ozdobou byla bezesporu zbrusu nová, třináct a půl kilometru dlouhá rychlostní zkouška Hlupín - Čečelovice, o níž mimochodem na závěrečné tiskové konferenci prohlásila vítězná posádka, že je nejlepší v celém seriálu MČR!!! V nestandardních podmínkách rozhodně neutrpěla ani sportovní úroveň XXXI. ročníku FUCHS OIL Rally Agropa, který se stal jedním z nejúspěšnějších v celé dlouholeté historii tohoto závodu. Všem, kteří se svou měrou podíleli na zdárném průběhu soutěže, patří dík a zasloužené uznání nejen z úst ředitelství, ale i soutěžních posádek.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?