Do čtvrté desítky své existence vstoupila jedna z nejstarších automobilových soutěží Rally Agropa s novým názvem a logem "FUCHS OIL Rally Agropa".
A byl to vstup více než originální. Rally, kterou vždy již tradičně provázelo krásné počasí, tentokrát příroda ukázala i svou odvrácenou tvář. Déšť, déšť a zase jen déšť…. Tak nějak by se vše dalo výstižně shrnout do jedné věty. A když zrovna nepršelo, tak pro změnu lilo. A právě tyto vrtochy počasí měly ve dnech 6. - 7. srpna prověřit připravenost pořadatelů z AMK Pačejov na všech úrovních. A s odstupem času lze bez nadsázky s potěšením konstatovat, že obstáli na pomyslnou jedničku. V extrémních podmínkách vydržela technika, vydrželi i lidé.
Celá soutěž proběhla bez větších problémů. Její ozdobou byla bezesporu zbrusu nová, třináct a půl kilometru dlouhá rychlostní zkouška Hlupín - Čečelovice, o níž mimochodem na závěrečné tiskové konferenci prohlásila vítězná posádka, že je nejlepší v celém seriálu MČR!!! V nestandardních podmínkách rozhodně neutrpěla ani sportovní úroveň XXXI. ročníku FUCHS OIL Rally Agropa, který se stal jedním z nejúspěšnějších v celé dlouholeté historii tohoto závodu. Všem, kteří se svou měrou podíleli na zdárném průběhu soutěže, patří dík a zasloužené uznání nejen z úst ředitelství, ale i soutěžních posádek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.