Půlhodinový motoristický magazín MOTORMIX nabízí od víkendu další letní díl. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu na internetu je zde : www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout a můžete se hned po otevření hlavní stránky dívat.…
"Tentokrát se ohlédneme za tropickou Rallye Bohemia, kterou vyhrál Fin Haninen s tovární Fábií S 2000, ale také za rakouskou Castrol rallye v okolí Judenburgu. Velmi slušná konkurence nejen našich vrchařů se pak sjela do jihomoravských Násedlovic na závody do vrchu. A v Rakousku i v Násedlovicích se mimochodem našim kolegům podařilo natočit i několik dramatickych situací. Minulostí již je rovněž Rally Vysočina, která se premiérově jela v okolí Kunžaku. Vítězství si zde připsal Jarin Orsák, přestože občas jezdil i po poli, jak také diváci Motormixu mimochodem uvidí. V Brně na Masarykově okruhu se zase chystá velké rušení nejvýznamnějších okruhových podniků a zůstat má od příštího roku jen motocyklová Grand Prix. Na závěr pořadu připomeneme vrchol tuzemské soutěžácké sezóny – jubilejní 40. Czech Barum rallye Zlín, která se rychle blíží," upřesňuje obsah pořadu jeho šéfredaktor Pavel Jelínek.MotorMIX je vysílán na R1 -TV Vysočina ( regionální vysílání TV Prima ) a dále v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Jedná se o nízkorozpočtový půlhodinový pořad, který má premiéru každé dva týdny. Nově je nyní k vidění ve vysílání UPC na speciálním a neplaceném kanálu B TV (http://www.b-tv.cz/ ) a také v kabelové televizi v Příbrami Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu stačí kdykoliv kliknout a pořad se okamžitě a kdykoliv po několika sekundách spustí. K dispozici jsou zde vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno uložit do počítače a pak pustit bez cukání atd."Na internetu je zároveň stále ještě i starší díl, ve kterém lze vidět několik rozhovorů z Agrotec Mogul rallye Hustopeče, ale i několik zajímavých zahraničních podniků, které mimochodem převážně nenabídly ani jiné televize s podstatně a naprosto nesrovnatelně lepším zázemím, než mají tvůrci Motormixu: německou Baja Sachsonia, kde kraloval kategorii kamiónů český Svoboda tým s Tatrou i okruhové závody gétéček ve španělské Jaramě, kde startoval i roudnický jezdec Martin Matzke. Na trucktrialovém ME v Německu zase nechyběly naše posádky Bohumila Čápa a Tomáše Pražáka a právě této akci patřila další naše reportáž. Do zahraničí jsme se podívali i na další díl rakouského šampionátu v rallye a to na vydařenou Bosch rallye i na poslední příspěvek, v němž vrchaři závodí na pezinské Babě," připomněl obsah nového dílu Pavel JelínekPoděkování patří také následujícím mediálním partnerům pořadu Motormix:
http://www.e-auto.cz/ http://www.erally.cz/rs/ http://www.car.cz/ http://www.okruhy.com/ http://www.autosportfoto.sk/ http://www.emk.cz/ http://www.ftr-media.com/ http://www.trebicdays.eu/http://www.rely.cz http://www.e-sport.cz/ http://www.ceskeokruhy.cz http://www.motorelax.cz http://www.auto-news.cz/ http://www.motormix.cz http://www.automix.cz http://www.gomotorsport.cz http://www.faraonvideo.cz http://www.rallymanie.cz http://rallyzone.cz http://www.ewrc.cz a dalším !Kamera:Jan OlejníčekVítězslav KlíglLubomír JílekPavel JelínekMichal NedbalFrantišek JůzaArchiv týmůSpolupráce:Jiří DokulilVěra KubešováVeronika ŠeblováJaroslav MarečekFrantišek JůzaKarel KubešNámět, scénář : Pavel JelínekKontakt na redakci : Mobil : 732 223456 Tisková informace pořadu MotorMIX 2010 červenec 02V Brně 22. července 2010www.tvmotormix.cz
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.