Půlhodinový motoristický magazín MOTORMIX nabízí od víkendu další letní díl. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu na internetu je zde : www.tvmotormix.cz. Stačí kliknout a můžete se hned po otevření hlavní stránky dívat.
„Podruhé se ještě několika rozhovory vracíme k tropické Agrotec Mogul rallye Hustopeče, na kterou nyní navázala podobně tropická Rallye Bohemia. Té se ale budeme podrobněji věnovat až příště. Nahlédneme i na několik zajímavých zahraničních podniků - na německé Baja Sachsonia kraloval kategorii kamiónů český Svoboda tým s Tatrou, Martin Matzke se zase představil na okruhu ve španělské Jaramě, i když tým měl tentokrát technické problémy. Na trucktrialovém ME v Německu rovněž nechyběly naše posádky Bohumila Čápa a Tomáše Pražáka a právě této akci bude patřit další reportáž. Podíváme se i na další díl rakouského šampionátu v rallye a to na vydařenou Bosch rallye. Také poslední příspěvek je za zahraničí - vrchaři závodili na pezinské Babě a brzy je zde čeká další závod,“ shrnul obsah nového dílu Pavel JelínekMotorMIX je vysílán na R1 -TV Vysočina ( regionální vysílání TV Prima ) a dále v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Jedná se o nízkorozpočtový půlhodinový pořad, který má premiéru každé dva týdny. Nově je nyní k vidění ve vysílání UPC na speciálním a neplaceném kanálu B TV (http://www.b-tv.cz/ ) a také v kabelové televizi v Příbrami Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu stačí kdykoliv kliknout a pořad se okamžitě a kdykoliv po několika sekundách spustí. K dispozici jsou zde vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno uložit do počítače a pak pustit bez cukání atd.„V příštím dílu Motormixu se podíváme mimochodem na Rallye Bohemia, na z českého hlediska úspěšné ME v autokrosu v Nové Pace, na vrchařské ME v italském Trentu, na slovinskou Rallye Maribor a možná i na závod do vrchu v Násedlovicích a nejen to. Připomeňme ještě obsah prvního letního MotorMIXU, který je stále ještě k vidění na internetu a to až do nasazení příštího nového dílu. Můžete v něm vidět jízdu Dana Michla, díky níž vyhrál letos již několik závodů Evropského vrchařského poháru, malé ohlédnutí letošním vrchařským LMBT a také testy továrního týmu Škoda Motorsport u Vyškova. Nejdelší příspěvek pak přiblíží tropickou rallye Hustopeče a vrácíme se rovněž k veletrhu Autosalon v Brně, kde se Motormix prezentoval jistě vydařenou výstavkou dvou desítek závodních aut v čele s Fordem Fiestou S2000, či rekordní Buggyrou a dalšími zajímavými speciály, “ doplňuje Pavel Jelínek.Poděkování patří také následujícím mediálním partnerům pořadu Motormix:http://www.e-auto.cz/ http://www.erally.cz/rs/ http://www.car.cz/ http://www.okruhy.com/ http://www.autosportfoto.sk/ http://www.emk.cz/ http://www.ftr-media.com/ http://www.trebicdays.eu/http://www.rely.cz http://www.e-sport.cz/ http://www.ceskeokruhy.cz http://www.motorelax.cz http://www.auto-news.cz/ http://www.motormix.cz http://www.automix.cz http://www.gomotorsport.cz http://www.faraonvideo.cz http://www.rallymanie.cz http://www.ewrc.cz a dalším !Kamera:Jan OlejníčekVítězslav KlíglLubomír JílekPavel JelínekMichal NedbalAdam KlimovičJiří Háder František JůzaArchiv týmůSpolupráce:Jiří DokulilVěra KubešováVeronika ŠeblováJaroslav MarečekFrantišek JůzaKarel KubešNámět, scénář : Pavel JelínekKontakt na redakci : Mobil : 732 223456 Tisková informace pořadu MotorMIX 2010 červenec 01V Brně 11. července 2010www.tvmotormix.cz
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.