Den, kdy světlo světa spatří unikátní životopisná kniha o jednom z našich ejúspěšnějších automobilových jezdců, se blíží.
„Domnívám se, že termín Rally Bohemia je zcela logický pro křest knihy o člověku, který se v blízkém okolí města automobilů narodil, pracoval v automobilce, dlouhou dobu si přál Rally Bohemia vyhrát a nakonec ji také vyhrál,“ uvedl autor knihy, Dan Porazil.
Sdělil také, že pro čtenáře je připraveno celkem 280 stran kvalitního křídového papíru formátu A4, na kterých je zachycen především sportovní život Ladislava Křečka, doplněný o jedinečné fotografie z jeho bohaté kariéry. „Na knize se podílel i renomovaný britský novinář Martin Holmes, když poskytl na dvacet fotografií z let 1981 až 1990,“ prozradil dále autor knihy, který již v roce 2007 detailně zmapoval historii Rally Bohemia v knize „Rally psaná srdcem.“
Křest publikace s názvem „Když Křeček prášil,“ jejíž cena byla stanovena na 450 Kč bez DPH, je naplánován na čtvrtek 1. července. Knihu bude možné zakoupit po dobu konání Rally Bohemia v servisním areálu nebo v místě startu soutěže. „Jsme potěšeni, že jsme se s autorem a hlavním hrdinou domluvili na společném křtu jejich díla právě v rámci letošního ročníku Rally Bohemia,“ uvedl Pavel Dušánek, předseda organizačního výboru Rally Bohemia a dodal: „V současné době připravujeme na čtvrtek 1. července rozsáhlý doprovodný program k nadcházejícímu sedmatřicátému ročníku Rally Bohemia. Křest knihy „Když Křeček prášil“ bude jedním z jeho hlavních bodů.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?