Do zahájení nové rallycrossové sezony, která začne ve dnech 24. a 25. dubna v Global Assistance Racing Areně Autodrom Česká Lípa zbývají už jen dny.
Úvod do nastávající sezony obstará první podnik Mezinárodního mistrovství České republiky a také šampionátu FIA – Zóna Střední Evropa. Diváci tak uvidí nejen nejlepší české rallycrossové jezdce, ale také z Rakouska, Polska a Maďarska. Závod je totiž zároveň součástí polského, rakouského a maďarského šampionátu. Uzávěrka přihlášek je sice až 10. dubna, ale už dnes můžeme prozradit, že ve všech divizích se představí na osm desítek jezdců. V divizi 1A se například představí vicemistr Evropy z loňského roku Eduard Leganov s VW Polo. Po sobotních trénincích od 13 hodin, začínají v 16 hodin první rozjížďky všech divizí. Nedělní program odstartuje zahřívací trénink od 8.30 hodin, na který naváže druhá (9.45 h) a třetí série kvalifikačních rozjížděk (12.00 h). Finálové jízdy jsou na programu od 14.45 hodin. V těchto dnech se ještě dokončuje úprava šotolinové části, na níž byl položen nový povrch tak, aby byla celá trať pro úvodní mezinárodní rallycross připravena na sto procent. Pořadatelé zvou všechny diváky na autodrom jak v sobotu, kdy mají vstup zdarma, tak v neděli, za jednotné vstupné 150 Kč (parkovné zdarma). Diváci, kteří si zakoupí vstupenku, budou mít na sobotní program Mistrovství Evropy v sobotu 18. září vstup zdarma.Jindřich LasíkTiskové střediskowww.rallycross-sosnova.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.