Poznáte ten pocit keď na vás čaká niečo nové, neprebádané, ale pritom už dopredu viete že to bude čosi perfektné, niečo pri čom sa vám splní celoživotný sen.
Večer pred spaním máte hlavu plnú očakávaní a od vzrušenia neviete ani zaspať. Nejako obdobne sa cítil aj Jaro Melichárek pred svojou úvodnou súťažou rally s vozidlom Mitsubishi Lancer WRC05.
Plány na umiestnenie medzi najrýchlejšími išli našťastie von z hlavy, v ktorej ostalo jediné predsavzatie. Najazdiť čo možno najviacej súťažných kilometrov a doviezť krvavo červené Mitsubishi Lancer WRC05 z dielní MML Sports až na cieľovú rampu. Snáď aj z toho dôvodu sa všetko vydarilo lepšie ako ktokoľvek z tímu, či divákov okolo tratí Rally Eger očakával.
Už v prvej rýchlostnej skúške úvodného dňa súťaže Jaro obrazne povedané zdvihol divákov zo stoličiek keď zajazdil absolútne tretí najrýchlejší čas, čím zároveň vyhral túto rýchlostnú skúšku v rámci slovenských majstrovstiev . Následne síce prišlo zopár školáckych chýb, keď pri spustení štartovacieho programu motor WRC-čka zhasol, ale tým sa nevyhol azda ani jeden jazdec, ktorý v takejto technike niekedy sedel.
Všetko odčinil v predposlednom teste úvodného dňa, keď opäť vyhral rýchlostnú skúšku, tentoraz dokonca v absolútnom poradí, čo sa Jarovi podarilo ako jedinému zo slovenských jazdcov. Z dôvodu zžívania sa s vozidlom, ale aj niekoľkým zhasnutiam motora Jaro v cieli prvého dňa hlásil šieste miesto v celkovom poradí súťaže započítavanej do Majstrovstiev Slovenskej republiky v rally 2010. Všetko si však vynahradil v priebehu druhého dňa súťaže. Tu sa mu síce už nepodarilo zvíťaziť ani v jednej zo šiestich rýchlostných skúšok, dosiahol však v konečnom poradí slovenských majstrovstiev až na „bedňu“ a domov si odviezol cenné body za tretie miesto.
„Bolo to super, síce sme sa na začiatku ešte dosť učili, zhasínal nám motor pri štartoch, ale už sa zdá že sme tento problém odstránili. Mojim plánom bolo doviezť auto až na cieľovú rampu, toto sa podarilo a som rád, že sa mi podarilo urobiť aj dobrý výsledok,“ vyjadril sa Jaro Melichárek po prejazde cieľovou rampou.Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.