Nedávno byl poblíž Zlína spuštěn projekt s názvem Rallyarena. Jak již sám název napovídá, jde o areál s velkými možnostmi využití především v oblasti motorsportu. Rallyarena přináší tratě k testování soutěžních vozů a krytou halu s dostatečnými prostory k servisnímu zázemí. V areálu se nabízí několik různých variant asfaltových tratí s rychlejšími úseky, pomalými zatáčkami či zajímavými horizonty, přičemž kombinací lze dosáhnout úseku o délce až osmi kilometrů.
Charakteristika tratě odpovídá asfaltovým soutěžím, které se jedou v širokém okolí metropole Valašska, takže není problém zde najít ideální podmínky k testování například před Valašskou nebo Barum Rally. Areál se nachází na trase Zlín – Slavičín – Vlachovice mezi obcemi Bohuslavice nad Vláří a Vrbětice.Tato multifunkční aréna však není určena jen k samotnému testování, nabízí široké spektrum využití. Je vhodná jak pro novinářské akce, tak i pro různé firemní prezentace. Žádným problémem by pak nemělo být ani pořádání amatérských rally a obdobných soutěží.V blízké budoucnosti přibude v rallyareně možnost objednávky adrenalinového dárku, jímž je svezení v soutěžním voze s jedním z českých soutěžních jezdců. Druhou plánovanou věcí je půjčovna soutěžních vozů, která umožní fanouškům rallysportu vyzkoušet si opravdový závodní speciál na uzavřené trati. Jaké vozy si budou moci fanoušci či firmy vyzkoušet, je zatím v jednání, což je zároveň i nabídka pro týmy z okolí Zlína, které nabízejí k pronájmu soutěžní speciály a měli by zájem o spolupráci.Největší výhoda rallyareny se skrývá v tom, že se jedná o uzavřený a veřejnosti nepřístupný areál, který je možno využít bez vyřizování nutných povolení, obíhání úřadů a rušení občanů, jimž motorismus příliš neříká.Bližší informace, fotografie či video z rallyareny naleznete na stránkách www.rallyarena.cz nebo vám budou poskytnuty na e-mailové adrese info@cz-antiradary.cz .
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?