Na společné schůzce se v pondělí 1.února sešli v Horažďovicích zástupci AMK Pačejov se členy organizačního výboru Rally Agropa, vedením podniku Agropa a.s. Olšany, zástupci městských a obecních úřadů, s nimiž pořadatelé spolupracují při zajišťování této tradiční populární automobilové soutěže. Pozvání přijali i senátorka JUDr. Jiřina Rippelová a předseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky ing. Jiří Papež.
Letošní 31.ročník rally, který výrazně mění svou tvář, se pojede opětovně jako součást Mistrovství ČR v rallysprintu a Mistrovství ČR v rally historických automobilů, tentokrát v novém termínu 6.-7.srpna 2010. Po několika letech pořadatelé z AMK Pačejov opouštějí Sušicko a nové technické tratě zavedou soutěžní posádky do jižních Čech. Podstatnou a bezesporu kvalitativní změnou bude návrat servisu na plochu bývalého letiště v Poli. Dá se očekávat start absolutní špičky, samozřejmě včetně prioritních jezdců. To pochopitelně přispěje k vysoké sportovní úrovni soutěže. Diváci se tedy mají nač těšit!Všechny zúčastněné subjekty projevily vůli a ochotu spolupodílet se na organizaci a zabezpečení jubilejního XXXI.ročníku Rally Agropa 2010.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.