Jihomoravská soutěžní stáj Schlager Rallye Sport, která loni dovedla Alexandera Tazreitera až k výbornému čtvrtému místu v mistrovství Rakouska, by ráda rozšířila své řady o šikovné mechaniky, kteří mají zájem o zajímavou práci se špičkovou rallyovou technikou.
Senetářovský tým má letos v plánu kompletní program rakouského seriálu, kam bude nasazovat nejen dva osvědčené vozy Mitsubishi Lancer EVO IX pro posádky Alexander Tazreiter – Elke Aigner a Peter Ebner – Marco Hübler, nýbrž nově i Renault Clio R3 pro Williho Rabla s Uschi Breinessl.
Šéf týmu Eddy Schlager nabízí potenciálním zájemcům práci v zajímavém prostředí, s dobrými jezdci a dobrými auty, v kolektivu lidí, zapálených pro tento sport. Zázemí stáje, umístěné v Senetářově, se nachází 25 km od jihomoravské metropole Brna a pouze 20 km od Vyškova. Kromě vysokého pracovního nasazení se od mechaniků očekává především spolehlivost, zodpovědnost a srdce pro tento sport.Případní zájemci mají možnost kontaktovat Eddyho Schlagera na e-mailové adrese schlager.eurostroj@eurostroj.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?