Jihomoravská soutěžní stáj Schlager Rallye Sport, která loni dovedla Alexandera Tazreitera až k výbornému čtvrtému místu v mistrovství Rakouska, by ráda rozšířila své řady o šikovné mechaniky, kteří mají zájem o zajímavou práci se špičkovou rallyovou technikou.
Senetářovský tým má letos v plánu kompletní program rakouského seriálu, kam bude nasazovat nejen dva osvědčené vozy Mitsubishi Lancer EVO IX pro posádky Alexander Tazreiter – Elke Aigner a Peter Ebner – Marco Hübler, nýbrž nově i Renault Clio R3 pro Williho Rabla s Uschi Breinessl.
Šéf týmu Eddy Schlager nabízí potenciálním zájemcům práci v zajímavém prostředí, s dobrými jezdci a dobrými auty, v kolektivu lidí, zapálených pro tento sport. Zázemí stáje, umístěné v Senetářově, se nachází 25 km od jihomoravské metropole Brna a pouze 20 km od Vyškova. Kromě vysokého pracovního nasazení se od mechaniků očekává především spolehlivost, zodpovědnost a srdce pro tento sport.Případní zájemci mají možnost kontaktovat Eddyho Schlagera na e-mailové adrese schlager.eurostroj@eurostroj.cz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.