Vážení přátelé, dovolujeme si Vás tímto pozvat na pravidelné školení jezdců K4 Poháru České republiky v rally konané v sobotu 6. února 2010 od 12.00 hodin.
Místo konání školení je shodné s loňským rokem, tedy sál kulturního domu v obci Želiv nedaleko Humpolce. Vzhledem k tomu, že končí platnost stávajících licencí, všichni zájemci o prodloužení či vystavení licence pro rok 2010 obdrží licenci novou. Je proto nezbytné přivést s sebou krom vyplněné žádosti a potvrzené zdravotní karty tělovýchovným nebo sportovním lékařem, který je uveden v Příloze 6 NSŘ "Seznam lékařů [PDF]", také jednu pasovou fotografii. Stávající licence budete odevzdávat, takže přivést také s sebou. Upozorňujeme, že roční školení je povinné, seznam jezdců bude předán na FAS a bez absolvování nebude vydána licence.Potřebné informace a formuláře naleznete v odkazu STŘEDISKO.Ceny licencí se nemění:
licence jezdce / 800.- licence soutěžícího – firemní / 2.450.-licence soutěžícího - klubová / 850.-poplatek za školení je stejně jako v loňském roce stanoven na 200.-P r o g r a m:12.00 – 13.00 prezentace přítomných + oběd13.00 – 13.15 zahájení 13.15 – 14.45 technické předpisy-----------------------------------------------------------------------------------14.45 – 15.00 zhodnocení minulé sezony15.00 – 15.15 národní sportovní řády (NSŘ) – obecná část 15.15 – 15.45 standardní propozice rally 15.45 – 17.00 standardní postupy a bezpečnostní opatření17.00 – 17.30 různá diskuze17.30 – 18.00 předpokládaný konec - výdej licencíTěšíme se na Vaši účast.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.