Vážení přátelé, dovolujeme si Vás tímto pozvat na pravidelné školení jezdců K4 Poháru České republiky v rally konané v sobotu 6. února 2010 od 12.00 hodin.
Místo konání školení je shodné s loňským rokem, tedy sál kulturního domu v obci Želiv nedaleko Humpolce. Vzhledem k tomu, že končí platnost stávajících licencí, všichni zájemci o prodloužení či vystavení licence pro rok 2010 obdrží licenci novou. Je proto nezbytné přivést s sebou krom vyplněné žádosti a potvrzené zdravotní karty tělovýchovným nebo sportovním lékařem, který je uveden v Příloze 6 NSŘ "Seznam lékařů [PDF]", také jednu pasovou fotografii. Stávající licence budete odevzdávat, takže přivést také s sebou. Upozorňujeme, že roční školení je povinné, seznam jezdců bude předán na FAS a bez absolvování nebude vydána licence.Potřebné informace a formuláře naleznete v odkazu STŘEDISKO.Ceny licencí se nemění:
licence jezdce / 800.- licence soutěžícího – firemní / 2.450.-licence soutěžícího - klubová / 850.-poplatek za školení je stejně jako v loňském roce stanoven na 200.-P r o g r a m:12.00 – 13.00 prezentace přítomných + oběd13.00 – 13.15 zahájení 13.15 – 14.45 technické předpisy-----------------------------------------------------------------------------------14.45 – 15.00 zhodnocení minulé sezony15.00 – 15.15 národní sportovní řády (NSŘ) – obecná část 15.15 – 15.45 standardní propozice rally 15.45 – 17.00 standardní postupy a bezpečnostní opatření17.00 – 17.30 různá diskuze17.30 – 18.00 předpokládaný konec - výdej licencíTěšíme se na Vaši účast.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?