Vážení přátelé, dovolujeme si Vás tímto pozvat na pravidelné školení jezdců K4 Poháru České republiky v rally konané v sobotu 6. února 2010 od 12.00 hodin.
Místo konání školení je shodné s loňským rokem, tedy sál kulturního domu v obci Želiv nedaleko Humpolce. Vzhledem k tomu, že končí platnost stávajících licencí, všichni zájemci o prodloužení či vystavení licence pro rok 2010 obdrží licenci novou. Je proto nezbytné přivést s sebou krom vyplněné žádosti a potvrzené zdravotní karty tělovýchovným nebo sportovním lékařem, který je uveden v Příloze 6 NSŘ "Seznam lékařů [PDF]", také jednu pasovou fotografii. Stávající licence budete odevzdávat, takže přivést také s sebou. Upozorňujeme, že roční školení je povinné, seznam jezdců bude předán na FAS a bez absolvování nebude vydána licence.Potřebné informace a formuláře naleznete v odkazu STŘEDISKO.Ceny licencí se nemění:
licence jezdce / 800.- licence soutěžícího – firemní / 2.450.-licence soutěžícího - klubová / 850.-poplatek za školení je stejně jako v loňském roce stanoven na 200.-P r o g r a m:12.00 – 13.00 prezentace přítomných + oběd13.00 – 13.15 zahájení 13.15 – 14.45 technické předpisy-----------------------------------------------------------------------------------14.45 – 15.00 zhodnocení minulé sezony15.00 – 15.15 národní sportovní řády (NSŘ) – obecná část 15.15 – 15.45 standardní propozice rally 15.45 – 17.00 standardní postupy a bezpečnostní opatření17.00 – 17.30 různá diskuze17.30 – 18.00 předpokládaný konec - výdej licencíTěšíme se na Vaši účast.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?