V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
"Abych se přiznal je to velmi hektické, vše začalo oživením sbírky Dítě 2009, kde usilovně sháníme prostředky. Paralelně připravujeme poslední start v Praze. V této době je to ale těžší než minulý rok. O smyslu sbírky není třeba čtenáře dále informovat. Každý už asi ví, že jde o pomoc nemocným dětem. Prosím všechny, kteří nám chtějí pomoci aby to udělali do Vánoc, současný stav konta je pouze 11.000,- CZK, což musíme změnit. Minulý rok jsme vybrali asi 34.000,- CZK.Chtěli bychom sbírku ukončit před Vánoci a předat vybranou hotovost Výboru Dobré Vůle nadace Olgy Havlové jako dárek k Vánocům. Příští týden ve čtvrtek 3.12.2009 se poprvé setkám s dětmi, kterým naše sbírka pomohla, ale i kterým bychom měli pomoci letos. Setkaní se bude realizovat v nadaci Olgy Havlové. O průběhu budeme informovat. Připomínám, že jako minulý rok, soutěží vklady o svezení v závodním EVO IX." vysvětluje Jirka Volf.SBÍRKA DÍTĚ 2009Č.ú. 373118503/0300 CZKIBAN CZ83 0300 0000 0003 7311 8503 (zahraniční platby)Variabilní symbol: vaše tel. číslo (pro vylosování výherců místa spolujezdce při testu)Zpráva pro příjemce uveďte: „DÍTĚ“ – popř. Příjmení, Jméno, adresu atd.
"Ale zpět k našim plánům teamu, doufám, že brzy již budu fit po viróze, kterou jsem si přivezl ze soustředění na lyžích s některými závodnickými kolegy M. Prokopem, J. Volfem a J. Vlčkem. Současně plánujeme dvě základní a poslední akce teamu sezóny 2009. 3.12.09 proběhne finálové kolo soutěže nejzajímavější tvář roku LOOK BELLA 2009 od 19h, pravděpodobně vystavíme v hotelu Hilton opět naše EVO IX a soutěže se aktivně zúčastníme.
Následně je v plánu Pražský rallysprint 4.-5.12.09, pro který jednáme o VIP spolujezdci do našeho závoďáku jako tomu byl v minulých letech Dalibor Gondík, Marek Vašut nebo Kuba Wehrenberg. V Praze bude k dispozici naše VIP zóna v servisu. Všechny partnery a přátele teamu srdečně zveme. Pojedeme pouze pro diváky a reklamu sbírce Dítě 2009." Doplňuje Jiří Volf.
"Celý Apid Racing aktuálně dolaďuje auta a zázemí před Pražským rallysprintem a Mikulášskou rally. Probíhají práce a úpravy teamového kamionu, dolaďujeme regály, repasujeme obě teamová Eva IX. Pražského rallysprintu se zučastní Jirka Volf a o týden později Honza Jelínek zmíněné Mikulašské rally ve Slušovicích.Věříme, že oba vozy soutěže úspěšně dokončí a uděláme tak symbolickou tečku za letošní sezónou 2009." Líčí situaci šéf APIDu Mirek Jandík.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?