V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
"Abych se přiznal je to velmi hektické, vše začalo oživením sbírky Dítě 2009, kde usilovně sháníme prostředky. Paralelně připravujeme poslední start v Praze. V této době je to ale těžší než minulý rok. O smyslu sbírky není třeba čtenáře dále informovat. Každý už asi ví, že jde o pomoc nemocným dětem. Prosím všechny, kteří nám chtějí pomoci aby to udělali do Vánoc, současný stav konta je pouze 11.000,- CZK, což musíme změnit. Minulý rok jsme vybrali asi 34.000,- CZK.Chtěli bychom sbírku ukončit před Vánoci a předat vybranou hotovost Výboru Dobré Vůle nadace Olgy Havlové jako dárek k Vánocům. Příští týden ve čtvrtek 3.12.2009 se poprvé setkám s dětmi, kterým naše sbírka pomohla, ale i kterým bychom měli pomoci letos. Setkaní se bude realizovat v nadaci Olgy Havlové. O průběhu budeme informovat. Připomínám, že jako minulý rok, soutěží vklady o svezení v závodním EVO IX." vysvětluje Jirka Volf.SBÍRKA DÍTĚ 2009Č.ú. 373118503/0300 CZKIBAN CZ83 0300 0000 0003 7311 8503 (zahraniční platby)Variabilní symbol: vaše tel. číslo (pro vylosování výherců místa spolujezdce při testu)Zpráva pro příjemce uveďte: „DÍTĚ“ – popř. Příjmení, Jméno, adresu atd.
"Ale zpět k našim plánům teamu, doufám, že brzy již budu fit po viróze, kterou jsem si přivezl ze soustředění na lyžích s některými závodnickými kolegy M. Prokopem, J. Volfem a J. Vlčkem. Současně plánujeme dvě základní a poslední akce teamu sezóny 2009. 3.12.09 proběhne finálové kolo soutěže nejzajímavější tvář roku LOOK BELLA 2009 od 19h, pravděpodobně vystavíme v hotelu Hilton opět naše EVO IX a soutěže se aktivně zúčastníme.
Následně je v plánu Pražský rallysprint 4.-5.12.09, pro který jednáme o VIP spolujezdci do našeho závoďáku jako tomu byl v minulých letech Dalibor Gondík, Marek Vašut nebo Kuba Wehrenberg. V Praze bude k dispozici naše VIP zóna v servisu. Všechny partnery a přátele teamu srdečně zveme. Pojedeme pouze pro diváky a reklamu sbírce Dítě 2009." Doplňuje Jiří Volf.
"Celý Apid Racing aktuálně dolaďuje auta a zázemí před Pražským rallysprintem a Mikulášskou rally. Probíhají práce a úpravy teamového kamionu, dolaďujeme regály, repasujeme obě teamová Eva IX. Pražského rallysprintu se zučastní Jirka Volf a o týden později Honza Jelínek zmíněné Mikulašské rally ve Slušovicích.Věříme, že oba vozy soutěže úspěšně dokončí a uděláme tak symbolickou tečku za letošní sezónou 2009." Líčí situaci šéf APIDu Mirek Jandík.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.