V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
"Abych se přiznal je to velmi hektické, vše začalo oživením sbírky Dítě 2009, kde usilovně sháníme prostředky. Paralelně připravujeme poslední start v Praze. V této době je to ale těžší než minulý rok. O smyslu sbírky není třeba čtenáře dále informovat. Každý už asi ví, že jde o pomoc nemocným dětem. Prosím všechny, kteří nám chtějí pomoci aby to udělali do Vánoc, současný stav konta je pouze 11.000,- CZK, což musíme změnit. Minulý rok jsme vybrali asi 34.000,- CZK.Chtěli bychom sbírku ukončit před Vánoci a předat vybranou hotovost Výboru Dobré Vůle nadace Olgy Havlové jako dárek k Vánocům. Příští týden ve čtvrtek 3.12.2009 se poprvé setkám s dětmi, kterým naše sbírka pomohla, ale i kterým bychom měli pomoci letos. Setkaní se bude realizovat v nadaci Olgy Havlové. O průběhu budeme informovat. Připomínám, že jako minulý rok, soutěží vklady o svezení v závodním EVO IX." vysvětluje Jirka Volf.SBÍRKA DÍTĚ 2009Č.ú. 373118503/0300 CZKIBAN CZ83 0300 0000 0003 7311 8503 (zahraniční platby)Variabilní symbol: vaše tel. číslo (pro vylosování výherců místa spolujezdce při testu)Zpráva pro příjemce uveďte: „DÍTĚ“ – popř. Příjmení, Jméno, adresu atd.
"Ale zpět k našim plánům teamu, doufám, že brzy již budu fit po viróze, kterou jsem si přivezl ze soustředění na lyžích s některými závodnickými kolegy M. Prokopem, J. Volfem a J. Vlčkem. Současně plánujeme dvě základní a poslední akce teamu sezóny 2009. 3.12.09 proběhne finálové kolo soutěže nejzajímavější tvář roku LOOK BELLA 2009 od 19h, pravděpodobně vystavíme v hotelu Hilton opět naše EVO IX a soutěže se aktivně zúčastníme.
Následně je v plánu Pražský rallysprint 4.-5.12.09, pro který jednáme o VIP spolujezdci do našeho závoďáku jako tomu byl v minulých letech Dalibor Gondík, Marek Vašut nebo Kuba Wehrenberg. V Praze bude k dispozici naše VIP zóna v servisu. Všechny partnery a přátele teamu srdečně zveme. Pojedeme pouze pro diváky a reklamu sbírce Dítě 2009." Doplňuje Jiří Volf.
"Celý Apid Racing aktuálně dolaďuje auta a zázemí před Pražským rallysprintem a Mikulášskou rally. Probíhají práce a úpravy teamového kamionu, dolaďujeme regály, repasujeme obě teamová Eva IX. Pražského rallysprintu se zučastní Jirka Volf a o týden později Honza Jelínek zmíněné Mikulašské rally ve Slušovicích.Věříme, že oba vozy soutěže úspěšně dokončí a uděláme tak symbolickou tečku za letošní sezónou 2009." Líčí situaci šéf APIDu Mirek Jandík.
Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.
Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.
Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.