V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
V těchto závodnicky klidných dnech jsme vyzpovídali Jirku Volfa, jak tráví on a team čas a jaké jsou plány pro konec letošního roku. Podle všech informací je konec roku pro Jirku a team všechno jiného než klidný. Podrobnosti uvádíme níže.
"Abych se přiznal je to velmi hektické, vše začalo oživením sbírky Dítě 2009, kde usilovně sháníme prostředky. Paralelně připravujeme poslední start v Praze. V této době je to ale těžší než minulý rok. O smyslu sbírky není třeba čtenáře dále informovat. Každý už asi ví, že jde o pomoc nemocným dětem. Prosím všechny, kteří nám chtějí pomoci aby to udělali do Vánoc, současný stav konta je pouze 11.000,- CZK, což musíme změnit. Minulý rok jsme vybrali asi 34.000,- CZK.Chtěli bychom sbírku ukončit před Vánoci a předat vybranou hotovost Výboru Dobré Vůle nadace Olgy Havlové jako dárek k Vánocům. Příští týden ve čtvrtek 3.12.2009 se poprvé setkám s dětmi, kterým naše sbírka pomohla, ale i kterým bychom měli pomoci letos. Setkaní se bude realizovat v nadaci Olgy Havlové. O průběhu budeme informovat. Připomínám, že jako minulý rok, soutěží vklady o svezení v závodním EVO IX." vysvětluje Jirka Volf.SBÍRKA DÍTĚ 2009Č.ú. 373118503/0300 CZKIBAN CZ83 0300 0000 0003 7311 8503 (zahraniční platby)Variabilní symbol: vaše tel. číslo (pro vylosování výherců místa spolujezdce při testu)Zpráva pro příjemce uveďte: „DÍTĚ“ – popř. Příjmení, Jméno, adresu atd.
"Ale zpět k našim plánům teamu, doufám, že brzy již budu fit po viróze, kterou jsem si přivezl ze soustředění na lyžích s některými závodnickými kolegy M. Prokopem, J. Volfem a J. Vlčkem. Současně plánujeme dvě základní a poslední akce teamu sezóny 2009. 3.12.09 proběhne finálové kolo soutěže nejzajímavější tvář roku LOOK BELLA 2009 od 19h, pravděpodobně vystavíme v hotelu Hilton opět naše EVO IX a soutěže se aktivně zúčastníme.
Následně je v plánu Pražský rallysprint 4.-5.12.09, pro který jednáme o VIP spolujezdci do našeho závoďáku jako tomu byl v minulých letech Dalibor Gondík, Marek Vašut nebo Kuba Wehrenberg. V Praze bude k dispozici naše VIP zóna v servisu. Všechny partnery a přátele teamu srdečně zveme. Pojedeme pouze pro diváky a reklamu sbírce Dítě 2009." Doplňuje Jiří Volf.
"Celý Apid Racing aktuálně dolaďuje auta a zázemí před Pražským rallysprintem a Mikulášskou rally. Probíhají práce a úpravy teamového kamionu, dolaďujeme regály, repasujeme obě teamová Eva IX. Pražského rallysprintu se zučastní Jirka Volf a o týden později Honza Jelínek zmíněné Mikulašské rally ve Slušovicích.Věříme, že oba vozy soutěže úspěšně dokončí a uděláme tak symbolickou tečku za letošní sezónou 2009." Líčí situaci šéf APIDu Mirek Jandík.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?