Stejně jako v loňském roce, tak i letos se uskuteční zimní Walašská rallyšou EVO IV. Silvestr Mikuláštík i tento rok zachoval stejný formát soutěže jako loni, a tak se 21. listopadu můžete ve Valašské Bystřici těšit na závody, a hlavně na pohodové setkání s automobilovými závodníky.
Pro účastníky z řad závodníků je připravena nová rychlostní zkouška, kde více než 70% povrchu tvoří šotolina a o zábavu tak bude postaráno.
Program zimní Walašské Rallyšou EVO IV:
-dva průjezdy rychlostní zkouškou Rally (70% šotolina)
-rychlostní zkouška "osmičky" (kolem balíků slámy)
-rychlostní zkouška motokáry
-rychlostní zkouška šlapací autíčka
-rychlostní zkouška čtyřkolky
-rychlostní zkouška trenažér (playstation)
Chceme pozvat soutěžní jezdce k účasti. Vzhledem k omezenému počtu volných míst dostanou přednost ti, co se v minulosti zúčastňovali prvních Rallyšou. Závěr setkání a vyhlášení výsledků proběhne tradičně na chatě Silvestra Mikuláštíka.
Zváni jsou samozřejmě i diváci a to v hojném počtu. O zábavu je předem postaráno.
Pro soutěžní jezdce: V případě zájmu o účast kontaktujte pořádajícího Silvestra Mikuláštíka na mailu silvero@seznam.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?