Stejně jako každý rok, koná se i letos již tradiční setkání mistrů v Sosnové u České Lípy.
Jednoznačným tahákem pro diváky bude tentokrát účast mistra světa Sebastiena Loeba, ale na startu nebude chybět ani středočeský soutěžák Karel Trojan.
S Octávií wrc to letos nebude…
Atraktivní jezdecký styl Karla Trojana asi netřeba zmiňovat, kdo se pohybuje okolo rally, dobře ví, co Karel svým fanouškům nabízí. Akce podobného formátu, jako je setkání mistrů k rozevlátému stylu jezdce přímo povinuje. Je to vlastně takové poděkování sponzorům, rodině, přátelům, týmu a v neposlední řadě také fandům za jejich neutuchající přízeň.
Karel Trojan, reprezentující tým Korno Motorsport se na okruhu v Sosnové nepředstaví ve svém obvyklém soutěžním voze, ale využije k tomuto účelu jistou alternativu. Rozhodně se však nemusíte bát, že by Vás chtěl Karel ošidit o něco ze svého jezdeckého umění a jistě se sami přesvědčíte, že se bude na co dívat.
…že by Karel sáhnul po některém z vozů, které sám připravuje?
Sponzoři a vyvolení se budou mít možnost svézt po Karlově boku v průběhu pátku 6.11. a vlastní měření sil s ostatními jezdci pak vypukne v sobotu, 7.11.2009. Neváhejte tedy a přijďte se na nás podívat i vy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?