Stejně jako každý rok, koná se i letos již tradiční setkání mistrů v Sosnové u České Lípy.
Jednoznačným tahákem pro diváky bude tentokrát účast mistra světa Sebastiena Loeba, ale na startu nebude chybět ani středočeský soutěžák Karel Trojan.
S Octávií wrc to letos nebude…
Atraktivní jezdecký styl Karla Trojana asi netřeba zmiňovat, kdo se pohybuje okolo rally, dobře ví, co Karel svým fanouškům nabízí. Akce podobného formátu, jako je setkání mistrů k rozevlátému stylu jezdce přímo povinuje. Je to vlastně takové poděkování sponzorům, rodině, přátelům, týmu a v neposlední řadě také fandům za jejich neutuchající přízeň.
Karel Trojan, reprezentující tým Korno Motorsport se na okruhu v Sosnové nepředstaví ve svém obvyklém soutěžním voze, ale využije k tomuto účelu jistou alternativu. Rozhodně se však nemusíte bát, že by Vás chtěl Karel ošidit o něco ze svého jezdeckého umění a jistě se sami přesvědčíte, že se bude na co dívat.
…že by Karel sáhnul po některém z vozů, které sám připravuje?
Sponzoři a vyvolení se budou mít možnost svézt po Karlově boku v průběhu pátku 6.11. a vlastní měření sil s ostatními jezdci pak vypukne v sobotu, 7.11.2009. Neváhejte tedy a přijďte se na nás podívat i vy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.