Semerád s Ceplechou se ve třetí etapě ani nerozjeli

Semerád, Martin
Semerád, Martin, foto: Hudák, Martin
Petr Eliáš 5. října 2009 20:41
Sdílej:

Martin Semerád odstoupil ze třetí etapy Rally Catalunya po dvou kilometrech první rychlostní zkoušky.

Třetí etapa španělské Movistar RACC Rally Catalunya měla na programu šest rychlostních zkoušek. Po odstoupení vinou technické závady v první etapě a bezproblémové druhé etapě se Martin Semerád s Bohuslavem Ceplechou těšili na závěr soutěže a na další odjeté kilometry v rámci projektu Pirelli Star Driver. Bohužel téměř okamžitě po startu do rychlostní zkoušky byl konec všem nadějím. Sám jezdec k tomu říká: "Asi po dvou kilometrech prvního nedělního testu se z motoru bez jakéhokoliv varování ozvala rána a auto přestalo jet. Auto jsme zastavili na kraji silnice a zjišťovali co se stalo. V bloku motoru byla díra, vytekl olej a byl konec. Mrzí mě to, že jsme se opět moc nesvezli, ale asi to je rally."Bohužel se tak skončila již další světová soutěž posádky Semerád – Ceplecha, která měla získávat zkušenosti v soutěžích Mistrovství světa díky společnému projektu firmy Pirelli a Mezinárodní automobilové federace FIA. Ve španělské soutěži dosud bez využití systému Superrally pokračuje jen Fin Nikkara, pro kterého je Španělsko jedním z prvních seznámení se s asfaltovou rally. "Španělsko je za námi a už na to nechci myslet. Těším se teď do Německa, kde odstartujeme na šotolinové Lausitz Rally, kde se mi loni hodně líbilo. Byl to současně můj první závod na šotolině, a tak jsem sám zvědavý kam jsme se za ten rok posunuli. Bude to pro nás také rovnou test na Britskou Rally, kde odstartujeme koncem října. Přeji si, aby nám tam technika umožnila odjet víc kilometrů, protože tamní rychlostní zkoušky jsou moc krásné," uzavírá Martin Semerád.

Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.