Společnost Mediasport ve spolupráci s Českou televizí pravidelně připravuje reportáže nejen z českých šampionátu v rally, autocrossu a rallycrossu, ale také z mistrovství světa v rally (WRC), šampionátu IRC, mistrovství Evropy v autocrossu a rallycrossu a dalších disciplín. Dovolujeme si tedy pozvat Vás ke sledování těchto pořadů:
Svět motorů – úterý 28.7. ve 20:40, ČT4 Sport
Rotax Euro Challenge: motokáry Sosnová MČR v motocrossu: Šumperk Czech Drift Series: Praha MS superbiků: BrnoAutocross Poříčí nad Sázavou – úterý 28.7. ve 21:20, ČT4 Sport Záznam z pátého podniku letošního Timeseal Mezinárodního mistrovství České republiky v autocrossu. Rallye Magazín – pátek 31.7. ve 20:00, ČT4 Sport
Sestřih z první poloviny letošního mistrovství světa v automobilových soutěžích (WRC) MČR ve sprintrally: Rallysprint Kopná MČR ve sprintrally: Horácká rally
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.