Ohlasy jezdců po třech rychlostních zkouškách.
András Hadik: „Naozaj najviac ma prekvapilo že Béreš jr. padol do jarku. Čo sa týka jazdenia, mestská rýchlostka nebola veľkým prekvapením. Druhá polovica Baby bola dosť mokrá, takže to z tohto pohľadu bol dosť zaujímavé a tretia rýchlostka takisto. Zatiaľ som spokojný aj s vozidlom. Skúsime ešte niečo nastaviť ale inak je všetko v poriadku.“
Václav Pech jr.: „S priebehom súťaže sme veľmi spokojní. Trať je dobrá, tretia RS je veľmi ťažká, pretože trať je mokrá. Nejako sme sa s tým „poprali“ – veľmi sa tam šmýka. Išiel som trošku opatrnejšie. Ostatné vložky sú suché, len na Pezinskej Babe je druhá časť vlhká, ale je to tam vidieť a nie je to tam nebezpečné.“
Igor Drotár: „Jazdí sa nám výborne, chvalabohu. Akurát na druhej RS sme mali taký prazvláštny problém. Dostala sa nám fľaša minerálky, ktorú máme uloženú vzadu, nejakým zvláštnym spôsobom rovno pod brzdový pedál. Tam “žila celý čas“ a trošku mi zožrala nervy. Ale potom som ju vypil a odhodil... Trate sú úžasné, strieda sa tu absolútne všetko, auto funguje, takže sme zatiaľ spokojní.“
Dalibor Gondík: „V Bratislave sa mi nielenže páči, mám to tu strašne rád. Mám tu kamarátov a kamarátky a je to tu fajn. Rally je báječná. Sú tu tri nádherné rýchlostky. Jedna mestská špeciálka, jedna široká, nádherné stúpanie – kopcová záležitosť, a potom jedna doslova rozflákaná v lese. Je to krásne pripravené.“
Marek Podobník: „Mestský okruh nám vyšiel podľa predpokladov. Aj sme trochu pobavili divákov, veď na to sme tu. Druhá RS – Baba, dohora dobre, do dola veľmi klzké. Mali sme jeden problém – naleteli sme na jedno miesto, kde sme nečakali, že bude voda a len tak- tak sme netrafili zvodidlo. S autom je malý problém, asi odchádza medzinápravový diferenciál, chlapci to teraz pozrú a uvidíme. Keď auto pôjde, my pôjdeme...“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?