Ohlasy jezdců po třech rychlostních zkouškách.
András Hadik: „Naozaj najviac ma prekvapilo že Béreš jr. padol do jarku. Čo sa týka jazdenia, mestská rýchlostka nebola veľkým prekvapením. Druhá polovica Baby bola dosť mokrá, takže to z tohto pohľadu bol dosť zaujímavé a tretia rýchlostka takisto. Zatiaľ som spokojný aj s vozidlom. Skúsime ešte niečo nastaviť ale inak je všetko v poriadku.“
Václav Pech jr.: „S priebehom súťaže sme veľmi spokojní. Trať je dobrá, tretia RS je veľmi ťažká, pretože trať je mokrá. Nejako sme sa s tým „poprali“ – veľmi sa tam šmýka. Išiel som trošku opatrnejšie. Ostatné vložky sú suché, len na Pezinskej Babe je druhá časť vlhká, ale je to tam vidieť a nie je to tam nebezpečné.“
Igor Drotár: „Jazdí sa nám výborne, chvalabohu. Akurát na druhej RS sme mali taký prazvláštny problém. Dostala sa nám fľaša minerálky, ktorú máme uloženú vzadu, nejakým zvláštnym spôsobom rovno pod brzdový pedál. Tam “žila celý čas“ a trošku mi zožrala nervy. Ale potom som ju vypil a odhodil... Trate sú úžasné, strieda sa tu absolútne všetko, auto funguje, takže sme zatiaľ spokojní.“
Dalibor Gondík: „V Bratislave sa mi nielenže páči, mám to tu strašne rád. Mám tu kamarátov a kamarátky a je to tu fajn. Rally je báječná. Sú tu tri nádherné rýchlostky. Jedna mestská špeciálka, jedna široká, nádherné stúpanie – kopcová záležitosť, a potom jedna doslova rozflákaná v lese. Je to krásne pripravené.“
Marek Podobník: „Mestský okruh nám vyšiel podľa predpokladov. Aj sme trochu pobavili divákov, veď na to sme tu. Druhá RS – Baba, dohora dobre, do dola veľmi klzké. Mali sme jeden problém – naleteli sme na jedno miesto, kde sme nečakali, že bude voda a len tak- tak sme netrafili zvodidlo. S autom je malý problém, asi odchádza medzinápravový diferenciál, chlapci to teraz pozrú a uvidíme. Keď auto pôjde, my pôjdeme...“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?