Ohlasy jezdců po třech rychlostních zkouškách.
András Hadik: „Naozaj najviac ma prekvapilo že Béreš jr. padol do jarku. Čo sa týka jazdenia, mestská rýchlostka nebola veľkým prekvapením. Druhá polovica Baby bola dosť mokrá, takže to z tohto pohľadu bol dosť zaujímavé a tretia rýchlostka takisto. Zatiaľ som spokojný aj s vozidlom. Skúsime ešte niečo nastaviť ale inak je všetko v poriadku.“
Václav Pech jr.: „S priebehom súťaže sme veľmi spokojní. Trať je dobrá, tretia RS je veľmi ťažká, pretože trať je mokrá. Nejako sme sa s tým „poprali“ – veľmi sa tam šmýka. Išiel som trošku opatrnejšie. Ostatné vložky sú suché, len na Pezinskej Babe je druhá časť vlhká, ale je to tam vidieť a nie je to tam nebezpečné.“
Igor Drotár: „Jazdí sa nám výborne, chvalabohu. Akurát na druhej RS sme mali taký prazvláštny problém. Dostala sa nám fľaša minerálky, ktorú máme uloženú vzadu, nejakým zvláštnym spôsobom rovno pod brzdový pedál. Tam “žila celý čas“ a trošku mi zožrala nervy. Ale potom som ju vypil a odhodil... Trate sú úžasné, strieda sa tu absolútne všetko, auto funguje, takže sme zatiaľ spokojní.“
Dalibor Gondík: „V Bratislave sa mi nielenže páči, mám to tu strašne rád. Mám tu kamarátov a kamarátky a je to tu fajn. Rally je báječná. Sú tu tri nádherné rýchlostky. Jedna mestská špeciálka, jedna široká, nádherné stúpanie – kopcová záležitosť, a potom jedna doslova rozflákaná v lese. Je to krásne pripravené.“
Marek Podobník: „Mestský okruh nám vyšiel podľa predpokladov. Aj sme trochu pobavili divákov, veď na to sme tu. Druhá RS – Baba, dohora dobre, do dola veľmi klzké. Mali sme jeden problém – naleteli sme na jedno miesto, kde sme nečakali, že bude voda a len tak- tak sme netrafili zvodidlo. S autom je malý problém, asi odchádza medzinápravový diferenciál, chlapci to teraz pozrú a uvidíme. Keď auto pôjde, my pôjdeme...“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?