Ohlasy jezdců po třech rychlostních zkouškách.
András Hadik: „Naozaj najviac ma prekvapilo že Béreš jr. padol do jarku. Čo sa týka jazdenia, mestská rýchlostka nebola veľkým prekvapením. Druhá polovica Baby bola dosť mokrá, takže to z tohto pohľadu bol dosť zaujímavé a tretia rýchlostka takisto. Zatiaľ som spokojný aj s vozidlom. Skúsime ešte niečo nastaviť ale inak je všetko v poriadku.“
Václav Pech jr.: „S priebehom súťaže sme veľmi spokojní. Trať je dobrá, tretia RS je veľmi ťažká, pretože trať je mokrá. Nejako sme sa s tým „poprali“ – veľmi sa tam šmýka. Išiel som trošku opatrnejšie. Ostatné vložky sú suché, len na Pezinskej Babe je druhá časť vlhká, ale je to tam vidieť a nie je to tam nebezpečné.“
Igor Drotár: „Jazdí sa nám výborne, chvalabohu. Akurát na druhej RS sme mali taký prazvláštny problém. Dostala sa nám fľaša minerálky, ktorú máme uloženú vzadu, nejakým zvláštnym spôsobom rovno pod brzdový pedál. Tam “žila celý čas“ a trošku mi zožrala nervy. Ale potom som ju vypil a odhodil... Trate sú úžasné, strieda sa tu absolútne všetko, auto funguje, takže sme zatiaľ spokojní.“
Dalibor Gondík: „V Bratislave sa mi nielenže páči, mám to tu strašne rád. Mám tu kamarátov a kamarátky a je to tu fajn. Rally je báječná. Sú tu tri nádherné rýchlostky. Jedna mestská špeciálka, jedna široká, nádherné stúpanie – kopcová záležitosť, a potom jedna doslova rozflákaná v lese. Je to krásne pripravené.“
Marek Podobník: „Mestský okruh nám vyšiel podľa predpokladov. Aj sme trochu pobavili divákov, veď na to sme tu. Druhá RS – Baba, dohora dobre, do dola veľmi klzké. Mali sme jeden problém – naleteli sme na jedno miesto, kde sme nečakali, že bude voda a len tak- tak sme netrafili zvodidlo. S autom je malý problém, asi odchádza medzinápravový diferenciál, chlapci to teraz pozrú a uvidíme. Keď auto pôjde, my pôjdeme...“
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.